Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Vindere
Udbud af svømmekørsel til skoler i København
(29.12.2018)
DitoBus Excursions A/S
K.P. Danøsvej 2
4300 Holbæk
Udbud af svømmekørsel til skoler i København
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: zh7y@buf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60383527.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60383527.aspx
Del II: Genstand
Udbud af svømmekørsel til skoler i København.
Udbud af svømmekørsel til og fra skoler i Københavns Kommune. Der ønskes aftale med 1 leverandør, som kan håndtere planlægning samt udførelse af kørsel mellem skoler og svømmehaller. Det er krav at busser der benyttes som minimum er euronorm 5.
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter:
Udbudsbetingelser der beskriver det processuelle i udbud.
Bilag A: Kontraktudkast med tilhørende bilag :Bilag 1: Arbejdsklausul, Bilag 2: Kommunens CSR-krav, Bilag 3: Kommunens krav til faktura og statistik
Bilag B: Kravspecifikation der beskriver den ydelse der ønskes (bliver bilag 4 til kontrakt)
Bilag C: Tilbudsskema (bliver bilag 5 til kontrakt), skal udfyldes og oploades i Mercell. Der ønskes en pris pr. tur/retur.
Bilag D: Fælles europæisk udbudsdokument, ESPD skal udfyldes og oploades i Mercell. dette er det eneste dokument leverandøren skal udfylde vedr. egnethed. Den leverandør der står til at vinde kontrakten vil blive kontaktet med henblik på at fremsende den dokumentation der er opregnet i udbudsbetingelserne, som rent faktisk dokumentere, at oplysningerne i ESPD er korrekte.
Bilag E: Adresselister på skoler der skal have ydelsen »svømmekørsel« i Københavns Kommune.
På svømmehaller der skal køre til:
Bilag F: Kørselsliser for skoler med aktuelle oplysninger om klasser og hvor de skal køres til og hvornår. (for første halvår af kontrakten)
Bilag G: Liste over køretøjer der agtes anvendt til løsning af opgaven (udfyldes, og oploades i Mercell)
Bilag H: Krav til information over gennemførte og aflyste ture, som skal fremsendes til forvaltningen sammen med faktura.
Forlængelse på 2 x 1 år.
2 gange 1 år forlængelse af kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal stilles en anfordringagaranti på 500 000 til sikring af alle krav fra kommunen mod leverandøren.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk