Fakta om udbudet
Udbyder
Tårnby Kommune
Vindere
Kørsel af borgere til/fra daghjem og genoptræning
(05.01.2017)
Handicap Befordring A/S
Korskildelund 2
2670 Greve
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 24-10-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 31-10-2016
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 24-10-2016
Time: 12:01
Læses:
Dato: 31-10-2016
Time: 12:01
Kørsel af borgere til/fra daghjem og genoptræning
Tårnby Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
20310413
Amager Landevej 76
Kastrup
2770
Danmark
Kontaktperson: Camila Steffensen
Telefon: +45 32471115
E-mail: cst.of@taarnby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59611480.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.taarnby.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59611480.aspx
Del II: Genstand
Kørsel af borgere til/fra daghjem og genoptræning.
Tårnby Kommune udbyder kørsel til/fra daghjem og genoptræning for kommunens borgere.
Dette udbud omhandler befordring til/fra kommunens 2 daghjem, samt til/fra genoptræning. Der vil både være tale om borgere, som har behov for almindelig befordring og borgere med behov for kørestolstransport.
Tårnby Kommune ønsker således, at indgå aftale om befordring af ældre/handicappede borgere, som ikke er i stand til at anvende offentlige transportmidler.
Tårnby Kommune.
Den udbudte kørsel omhandler kørsel til daghjem og genoptræning efter Serviceloven og Sundhedsloven i Tårnby Kommune. Den udbudte kørsel er nærmere beskrevet nedenfor.
Option på forlængelse i 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk