Del II: Genstand
II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:
Befordring af visiterede borgere.
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:
Befordring af visiterede borgere i Guldborgsund Kommune.
II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 3
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Opgavens art og omfang er beskrevet i udbudsmaterialet.
II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Planer for organisering til kvalitetsopnåelse / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Innovative tiltag af adm. og servicemæssig karakter / Vægtning: 15
Kvalitetskriterium - Navn: Aktiviteter til reduktion af ekstern miljøbelastning / Vægtning: 5
Kvalitetskriterium - Navn: Initiativer til forbedring af arbejdsmiljøet / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 45
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 18 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i dage: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet.
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Opgavens art og omfang er beskrevet i udbudsmaterialet.
II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Planer for organisering til kvalitetsopnåelse / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Innovative tiltag af adm. og servicemæssig karakter / Vægtning: 15
Kvalitetskriterium - Navn: Aktiviteter til reduktion af ekstern miljøbelastning / Vægtning: 5
Kvalitetskriterium - Navn: Initiativer til forbedring af arbejdsmiljøet / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 45
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 18 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet.
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Opgavens art og omfang er beskrevet i udbudsmaterialet.
II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Planer for organisering til kvalitetsopnåelse / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Innovative tiltag af adm. og servicemæssig karakter / Vægtning: 15
Kvalitetskriterium - Navn: Aktiviteter til reduktion af ekstern miljøbelastning / Vægtning: 5
Kvalitetskriterium - Navn: Initiativer til forbedring af arbejdsmiljøet / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 45
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 18 000 000.00 EUR
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
Der henvises til udbudsmaterialet.
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure
IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/10/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 31/12/2016
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 24/10/2016
Tidspunkt: 12:01
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
Ordregiver forbeholder sig ret til at anvende udbudslovens § 137.
Ud over tilbud fra økonomiske aktører, der selv vil udføre tjenesteydelsen, vil konsortier eller samarbejdende økonomiske aktører kunne afgive tilbud, hvis der samtidig afgives erklæring om solidarisk hæftelse for tjenesteydelsens opfyldelse og de kontraktlige krav hertil.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail:
klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Klage over EU-udbud skal indgives til Klagenævnet og være modtaget inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelse af ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påstående overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail:
kfst@kfst.dk Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/09/2016