Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Opdateringer
Tildelingsbeslutningerne om udbuddets 5 delkontrakter er som følger:
Delkontrakt 1 — Rammeaftale om levering af benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune: Ingen forskriftsmæssige tilbud; ordregiver anvender efterfølgende udbud med forhandling, jf. Udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2.
Delkontrakt 2 — Rammeaftale om levering af hybridbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune: Ingen forskriftsmæssige tilbud; ordregiver anvender efterfølgende udbud med forhandling, jf. Udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2.
Delkontrakt 3 — Rammeaftale om levering af elbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune: Ingen tilbud.
Delkontrakt 4 — Rammeaftale om levering af benzinbiler til Kerteminde Kommune: Ingen forskriftsmæssige tilbud; ordregiver anvender efterfølgende udbud med forhandling, jf. Udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2.
Delkontrakt 5 — Rammeaftale om levering af hybridbiler til Kerteminde Kommune: Ingen forskriftsmæssige tilbud; ordregiver anvender efterfølgende udbud med forhandling, jf. Udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2.
Levering af biler Faaborg-Midtfyn og Kerteminde Kommuner
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
59125117
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Roe Iversen
Telefon: +45 72531183
E-mail: bi@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61299023.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61299023.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud 2016: Levering af biler Faaborg-Midtfyn og Kerteminde Kommuner.
Udbuddet omfatter levering af biler til Faaborg-Midtfyn Kommune i form af 3 delaftaler (henh. benzin-, hybrid- og elbiler) og til Kerteminde Kommune i form af 2 delaftaler (henh. benzin- og hybridbiler).
Rammeaftale om levering af benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune.
3 måneder.
Nyborg Kommune har option på at tiltræde aftalen. Herudover en række tilkøbsoptioner.
Rammeaftale om levering af Hybridbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Hybridbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune.
3 måneder.
Nyborg Kommune har option på at tiltræde aftalen. Herudover en række tilkøbsoptioner.
Rammeaftale om levering af elbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Elbiler til Faaborg Midtfyn Kommune.
3 måneder.
Tilkøbsoptioner.
Rammeaftale om levering af benzinbiler til Kerteminde Kommune
Benzinbiler til Kerteminde Kommune.
3 måneder.
Tilkøbsoptioner.
Rammeaftale om levering af hybridbiler til Kerteminde Kommune
Hybridbiler til Kerteminde Kommune.
3 måneder.
Tilkøbsoptioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet omfatter følgende 5 delaftaler:
1) Rammeaftale om levering af benzindrevne biler til Faaborg-Midtfyn Kommune
2) Rammeaftale om levering af hybriddrevne biler til Faaborg-Midtfyn Kommune
3) Rammeaftale om levering af eldrevne biler til Faaborg-Midtfyn Kommune
4) Rammeaftale om levering af benzindrevne biler til Kerteminde Kommune
5) Rammeaftale om levering af hybriddrevne biler til Kerteminde Kommune.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk