23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 184-329794
Offentliggjort
23.09.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

SKAT

Vindere

Indkøb af Fjernprintsydelser samt Postbefordring af fjernprintede breve

(07.12.2016)
PostNord Strålfors A/S
Midtager 33
2605 Brøndby

Indkøb af fjernprintydelser samt postbefordring af fjernprint breve


SKAT

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
SKAT
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Zohal Nayebkhil
Telefon: +45 72375365
E-mail: zohal.nayebkhil@skat.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=1716772

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=170367&B=SKAT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=170367&B=SKAT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Indkøb af fjernprintydelser samt postbefordring af fjernprint breve.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79570000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører indkøb af fjernprintsydelser samt Postbefordring af fjernprintede breve samt levering af tilknyttede og Løbende Ydelser, herunder skal tilbudsgiver kunne levere digitalt og fysisk fjernprint og efterbehandling af breve samt varer og tjenesteydelser forbundet hermed. Endvidere omfatter udbuddet drift, support og vedligeholdelse af løsningen, samt køb af supplerende integrationer og konsulentydelser

Fjernprint er print, der ikke foregår på Kundens lokationer, og kan både være fysisk print og digitalt print.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 60 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
64000000
64100000
64110000
72000000
79571000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører indkøb af fjernprintsydelser samt Postbefordring af fjernprintede breve samt levering af tilknyttede og Løbende Ydelser, herunder skal tilbudsgiver kunne levere digitalt og fysisk fjernprint og efterbehandling af breve samt varer og tjenesteydelser forbundet hermed.

Endvidere omfatter udbuddet drift, support og vedligeholdelse af løsningen, samt køb af supplerende integrationer og konsulentydelser

Fjernprint er print, der ikke foregår på Kundens lokationer, og kan både være fysisk print og digitalt print. Løsningen skal dermed muliggøre at postbefordre fysisk post til modtageres brevkasse mv. i overensstemmelse med Postlovens regler herom, samt at håndtere digital post i overensstemmelse med reglerne i Lov om Offentlig Digital Post.

Udbuddet omfatter forsendelse af fysisk og digital post til borgere og virksomheder. Kunden udsender hvert år omkring 6 000 000 sider fysiske post fordelt på 3 500 000 forsendelser i kuverter. Kunden har derudover anvendt den eksisterende kontrakt til udsendelse af omkring 650 000 transaktioner som digital post. En stor del er masseforsendelser, der genereres i store fagsystemer.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 60 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Som en del af sit tilbud skal tilbudsgiver udfylde det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) med angivelse af oplysninger vedrørende mindstekrav til økonomisk og teknisk kapacitet.

A. Økonomisk kapacitet.

B. Teknisk og faglig kapacitet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 25/10/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 25/10/2016
Tidspunkt: 12:00
Sted:

 

SKAT, Østbanegade 123, 2100 København.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Ca. 4 år når kontrakten udløber.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/09/2016

Send til en kollega

0.063