Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Vindere
Udbud af kørsel til Peter Vedelsgade Skole
(02.12.2016)
Taxa 4x35
Egtvedvej 17
6000 Kolding
Udbud af kørsel til Peter Vedelsgade Skole
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: zh7y@buf.kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61217648.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61217648.aspx
Del II: Genstand
Udbud af kørsel til Peter Vedelsgade Skole.
Københavns Kommune udbyder hermed kørsel til og fra skolen v Peter Vedels Gade i offentligt udbud.
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter:
Bilag A:
Bilag A: Kontraktudkast med tilhørende bilag
Bilag 1: Arbejdsklausul
Bilag 2: Kommunens CSR-krav
Bilag 3: Kommunens krav til faktura og statistik
Bilag B: Kravspecifikation der beskriver den ydelse der ønskes
(bliver bilag 4 til kontrakt)
Bilag C: Tilbudsskema (bliver bilag 5 til kontrakt), skal udfyldes og oploades i Mercell
Bilag D: Fælles europæisk udbudsdokument, ESPD skal udfyldes og oploades i Mercell
Bilag E: Adresselister på elever der skal benytte kørsel i anonymiseret form
Bilag F: Liste over køretøjer der agtes anvendt til løsning af opgaven (udfyldes, og oploades i Mercell)
Bilag G. Vejledning om retningslinjer for specialkørsel.
Bilag H. Retningslinjer for skolekørsel.
Option på forlængelse på 1 x 1 år.
Forlængelse af kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI. 4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk