1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
MOVIA
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Bytransport med jernbane, sporvogn, trolleybus eller bus
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Beskrivelse
:
Udbud af almindelig rutebuskørsel svarende til driften af ca. 545.000 køreplantimer pr. år og ca. 130 driftsbusser. Kørslen udbydes i 10 udbudsenheder. Der vil blive indgået kontrakter med forventet driftsstart i perioden 12. oktober 2025 til 8. februar 2026.
Identifikator for proceduren
:
a05a8191-3731-4b29-b11b-ffd171fffd7e
Tidligere bekendtgørelse
:
f44190d2-10fc-43fb-a4d1-9258aa658c60-01
Intern identifikator
:
TS 110970
Type af procedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele på baggrund af indledende tilbud. Movia forbeholder sig endvidere retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de delkontrakter, der nævnes i udbudsbetingelsernes pkt. 12.3. Movia vil som følge af den udbudte kørsels omfang prækvalificere op til 25 egnede ansøgere. Såfremt Movia modtager ansøgninger fra mere end 25 egnede ansøgere, vil Movia udvælge de 25 ansøgere, der efter Movias opfattelse har fremlagt de bedste og mest relevante referencer, jf. udbudsbetingelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 998 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Ansøgerne gøres opmærksom på, at der kan blive foretaget væsentlige ændringer i udbudsmaterialet som led i forhandlingerne, idet Movia forbeholder sig ret til at forhandle alle dele af udbudsmaterialet medmindre det udtrykkeligt er angivet, at en del af udbudsmaterialet ikke vil blive gjort til genstand for forhandlinger. Movia kan foretage tildeling på baggrund af første tilbud. Dette udbud eller dele heraf kan eventuelt annulleres eller udskydes, hvis der eksempelvis ikke kan opnås den fornødne bevillingsmæssige hjemmel. Ansøgerne betales ikke for udarbejdelse af anmodninger om deltagelse eller udarbejdelse af tilbud. Dette uanset en eventuel annullering. I overensstemmelse med forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked, er ansøgere forpligtet til at anmelde, om de har modtaget udenlandsk finansiel støtte som defineret i forordningen. Anmeldelse om modtagne subsidier eller erklæring om ikke at have modtaget anmeldelsespligtige subsidier skal vedlægges ansøgning om prækvalifikation. Ajourført anmeldelse/erklæring skal vedlægges tilbudsgivers endelige tilbud. Der henvises til udbudsbetingelserne for yderligere information. Kontrakten er omfattet af kravet om anvendelse af personer under oplæring, der blev indført med ændringen af udbudsloven, der trådte i kraft 1. juli 2022. Operatøren skal i forbindelse med udførelsen af kontrakten sikre oplæring af dennes medarbejdere i overensstemmelse med kontraktens pkt. 12.3. Movia afholder informationsmøde for operatører om udbuddet torsdag 8. februar 2024 kl. 13.00. Tilmelding til informationsmødet skal ske senest den 1. februar 2024 til ppb@moviatrafik.dk. Movia forventer at afholde mødet virtuelt via Teams.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Udbudsenhed 1
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 560, 561, 562, 565, 566, 568
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
345 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Udbudsenhed 2
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 421, 570, 615 og 425 samt (430R - parenteskørsel)
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
274 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Udbudsenhed 3
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 21 og 23
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
886 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Udbudsenhed 4
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 33, 78
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
475 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Udbudsenhed 5
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 171, 172, 176, 184, og 185
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
891 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Udbudsenhed 7
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 4A
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 019 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0007
Titel
:
Udbudsenhed 8
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 200S
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 8
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
455 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0008
Titel
:
Udbudsenhed 9
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 388
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 9
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
1
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
18 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger . De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0009
Titel
:
Udbudsenhed 10
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 166
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 10
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Sjælland (DK 02)
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
376 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0010
Titel
:
Udbudsenhed 11
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 37
Intern identifikator
:
Udbudsenhed 11
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Yderligere klassificering
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
98 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse
:
4 280 496 338,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af resultatet
:
337 338 362,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230101
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Umove A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af resultatet
:
250 155 382,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230202
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Umove A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af resultatet
:
784 354 443,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230203
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Umove A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af resultatet
:
419 071 072,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230204
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Umove A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af resultatet
:
764 432 478,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230205
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Værdien af resultatet
:
916 001 098,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230107
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0007
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0007
Værdien af resultatet
:
413 429 891,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230108
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0008
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0008
Værdien af resultatet
:
14 924 665,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230309
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0009
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0009
Værdien af resultatet
:
301 955 758,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230110
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0010
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Umove A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23 - udbud af almindelig rutekørsel
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0010
Værdien af resultatet
:
78 833 187,00
DKK
Underentreprise
:
no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A230211
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
27/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
MOVIA
Registreringsnummer
:
ORG-29896569
Postadresse
:
Gammel Køge Landevej 3
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Pia Preibisch Behrens
Telefon
:
91168762
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Umove A/S
Registreringsnummer
:
ORG-30607651
Postadresse
:
Farverland 7
By
:
Glostrup
Postnummer
:
2600
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Mikael Drasbek Kanstrup
Telefon
:
+4531970000
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002 LOT-0003 LOT-0004 LOT-0005 LOT-0010
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Registreringsnummer
:
ORG-18429101
Postadresse
:
Skøjtevej 26
By
:
Kastrup
Postnummer
:
2770
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Henriette Koch Boyter
Telefon
:
20604496
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001 LOT-0006 LOT-0007 LOT-0008 LOT-0009
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
ee677162-8f28-4446-8c0b-0087346a623a
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
18/06/2024
13:29:37 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
18/06/2024
13:36:06 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
364801-2024
EUT-S-nummer
:
119/2024
Offentliggørelsesdato
:
20/06/2024