Fakta om udbudet
Udbyder
Svendborg Kommune
Vindere
Kørsel af Plejesenge og Hjælpemidler
(18.02.2017)
HedeDanmark a/s
Klostermarken 12
8800 Viborg
Kørsel af Plejesenge og Hjælpemidler
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189730
Ramsherred 5
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Jakob Egens Bangshøi
E-mail: jakob.bangshoi@svendborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62112592.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62112592.aspx
Del II: Genstand
Kørsel af Plejesenge og Hjælpemidler.
Opgaven omfatter levering og afhentning af senge og øvrigt hjælpemiddeludstyr til visiterede borgere i Svendborg Kommune.
Svendborg Kommune.
For udvidet beskrivelse — se venligst udbudsmaterialet.
Udbuddet omfatter:
Levering og afhentning af senge og øvrigt hjælpemiddeludstyr til visiteret borgere i Svendborg Kommune.
Leverandøren varetager planlægning, transport, levering, opstilling, instruktion og afhentning og tilbagelevering af hjælpemidler mellem depotet (Abildvej 6, 5700 Svendborg) og borgerne.
Opgaven udføres som bestillingsopgave inden for normal arbejdstid.
Udbudsmaterialet består af:
Udbudsbekendtgørelse
Udbudsbetingelser med udbudsbilag, herunder ESPD (fælles europæisk udbudsdokument)
Udkast til aftale med bilag (herunder kravspecifikation), jf. Udbudsbilag C og Bilag 2
Oplysninger om medarbejdere omfattet af virksomhedsoverdragelse bilag 5,
Kontraktbilag om levering af leverandørens samfundsansvar (CSR) Bilag 6; samt
Arbejdsklausul Bilag 7.
Aftalen kan forlænges i op til to x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandøren er forpligtet ti at efterleve Svendborg Kommunes CSR og Arbejdsklausus bilag.
Del IV: Procedure
Svendborg Kommune.
Ingen adgang for overvågning af åbning af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk