23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 204-368922
Offentliggjort
21.10.2016
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Fredericia Kommune

Indskanning af post


Fredericia Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Fredericia Kommune
69116418
Gothersgade 20
Fredericia
7000
Danmark
Kontaktperson: Jesper Kristian Bonde
E-mail: jesper.bonde@fredericia.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indskanning af post.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
64110000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indskanning af post samt omdeling af post til Fredericia Kommune.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 844 000.00 EUR
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

Fredericia Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alt skal foregå på dansk i skrift og tale.

Leverandøren åbner og sorterer alt Fredericia Kommunes post i forhold til om det enkelte brev skal indskannes eller ej.

Post, der ikke indskannes leveres samme dag til Fredericia Kommunes fysiske hovedadresse.

Leverandøren har praktisk erfaring med løbende levering af post til Kommunale systemer, primært KMD Sag EDH og Acadre.

Leverandøren XML -opmærker indgående post, så dette via integrationsplatform kan placeres direkte i systemernes postkasser eller sager uden yderligere involvering fra sagsbehandlere i Fredericia Kommune.

Der sker hurtig løbende indskanning af posten for at sikre korrekt sagsbehandling.

Der ikke sker forsinkelse i forhold til leverandørens levering af posten, dvs. at indkommen post skannes samme dag som den ville være modtaget fysisk i Fredericia Kommune.

Alt skannet post leveres den efterfølgende hverdag til Fredericia Kommune, da en række sagsområder har behov for at få den indskannede post til gennemsyn.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Det vurderes, at der ikke er konkurrence på området, da opgaven er blevet annonceret over flere gange, hvor der kun var 1 leverandør, som kunne udføre opgaven ud fra de mindstekrav, som er sat.

Dette menes stadig at være tilfældet.

Det faktum, at kontraktsummen er forholdsvis lille, bidrager yderligere til vurderingen af, at det ikke vil skabe incitament til konkurrence fra udenlandske virksomheder, efter hvilket det vurderes ikke at foreligge grænseoverskridende interesse.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
19/10/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
PostNord Scanning A/S
19803376
Bernstorffsgade 34
København V
1577
Danmark
Telefon: +45 46550070
E-mail: salg@postnordscanning.com
NUTS-kode: DK011

Internetadresse:http://www.postnordscanning.dk/

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 2 844 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/10/2016

Send til en kollega

0.031