23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 212-386197
Offentliggjort
03.11.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Statsministeriet

Vindere

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

(15.02.2017)
Sammenslutningen 4x48 TaxiNord
Virum

Rammeaftale om taxikørsel


Statsministeriet

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Statsministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Ministeriet for Børn og Undervisning
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Energi- Forsynings- og Klimaministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Udenrigsministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Justitsministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Transport- og Bygningsministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Beskæftigelsesministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Forsvarsministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Udlændinge-, Integrations- og Boligministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Miljø- og Fødevareministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Roskilde Universitet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Uddannelses- og Forskningsministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Syddansk Universitet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Sundheds- og Ældreministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Danmarks Radio
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Erhvervs- og Vækstministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Aarhus Universitet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Finansministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Kulturministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Aalborg Universitet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Københavns Universitet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.1) Navn og adresser
Skatteministeriet
København
Danmark
E-mail: pkm@nplaw.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: ministerier og universiteter
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: se punkt VI)

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om taxikørsel.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60120000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftalen angår taxikørsel i Danmark (eksklusiv Grønland og Færøerne), og den består af 9 delaftaler, som er geografisk opdelte.

Der vil blive indgået rammeaftale med 1 leverandør pr. delaftale. Hver delaftale er yderligere opdelt i en række selvstændige parallelle rammeaftaler, således at hver enkelt ordregiver får sin egen parallelle rammeaftale. Det betyder, at den leverandør, som vinder en delaftale, også vinder alle de underliggende parallelle rammeaftaler, og at der vil blive indgået en individuel parallel rammeaftale mellem hver enkelt ordregiver og den vindende leverandør af delaftalen. De parallelle rammeaftaler er uafhængige af hinanden. Kontraktforholdet mellem leverandøren og hver enkelt ordregiver udgør således selvstændige retsforhold.

Det er ikke alle ordregivende myndigheder, der vil indgå parallelle rammeaftaler inden for alle delaftaler. Oplysning herom fremgår af bilag 1 til udbudsmaterialet.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 — Storkøbenhavn

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel inden for Storkøbenhavn.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse af kontrakten, jf. herved punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 — Nordsjælland

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i Udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel inden for Nordsjælland.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3 — Sjælland

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel inden for Sjælland.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4 — Fyn

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel på Fyn.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 5 — Syd- og Sønderjylland

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel i Syd- og Sønderjylland.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontraktens kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 6 — Østjylland

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel i Østjylland.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 7 — Midt- og Vestjylland

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel i Midt- og Vestjylland.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 8 — Nordjylland

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel i Nordjylland.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end til selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 9 — Bornholm

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014
Hovedudførelsessted:

Se den nærmere geografiske afgrænsning i udbudsbetingelserne.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter taxikørsel på Bornholm.

Aftalen omfatter både forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt), straks ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen) og gade ture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling).

Kunden har pligt til at anvende aftalen ved forudbestilte ture og straks ture, idet omfang aftalen kan opfylde Kundens faktiske behov. I forhold til gade ture har kunden ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Kunden har derudover ikke pligt til at aftage for en bestemt volumen. Den i bilag 1 angivne volumen, er således ikke bindende for kunden, men alene et udtryk for kundens forventning af sit forbrug.

Aftalens omfang og kundens aftageforpligtelse er nærmere beskrevet i Rammeaftalens punkt 3.

Tilbudsgiver opfordres til at læse Rammeaftalen grundigt igennem, idet aftalen pålægger leverandøren en række andre krav end to selve taxikørslen, som f.eks. krav til administration, bestilling og fakturering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse af kontrakten, jf. punkt II.2.7).

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal oplyse egenkapitalen for de seneste 3 disponible regnskabsår.

Tilbudsgiver skal endvidere oplyse soliditetsgraden for de seneste 3 disponible regnskabsår.

Oplysningerne skal angives i ESPD'et (European Single Procurement Document).

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

1. Tilbudsgiver skal som minimum have en positiv egenkapital for hver af de seneste 3 disponible regnskabsår.

2. Tilbudsgiver skal som minimum have en positiv soliditet for hver af de seneste 3 disponible regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Leverandøren skal have tilladelse til taxikørsel, jf. Bekendtgørelse af lov nr. 107 af 30.1.2013 om taxikørsel m.v.

Øvrige kontraktvilkår fremgår af Rammeaftalen.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/12/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/06/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 01/12/2016
Tidspunkt: 12:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Afhængig af anvendelse af option(erne) på forlængelse forventes rammeaftalen genudbudt om 2-4 år. Det er dog ikke sikkert, at rammeaftalen vil blive udbudt som et fælles udbud som i dette udbud.

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Ad I.3: Tilbud skal sendes i udbudssystemet »iBinder« via følende link: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vkfrmgpusj Her kan tilbudsgiver ligeledes få adgang til hele udbudsmaterialet. Spørgsmål til udbudsbekendtgørelsen samt det øvrige udbudsmateriale skal fremsendes via iBinder. Det er tilbudsgivers ansvar at holde sig opdateret om eventuelle offentliggørelser af svar og ændringer i udbudssystemet. Tekniske spørgsmål vedrørende afvikling af udbuddet på iBinder, skal rettes til iBinders support, som kan kontaktes på telefonnummer 89 88 78 30 eller support@ibinder.dk.

Ad I.5. De ordregivende myndigheder har forskellige hovedaktiviteter: Generelle offentlige tjeneste, uddannelse, forsvar, miljø, økonomiske og finansielle anliggender, offentlig orden og sikkerhed, sundhed, boliger og offentlige faciliteter, social beskyttelse, fritid og kultur og udenrigsforhold.

IV.1.3) og II.1.4): Der vil blive indgået rammeaftale med 1 leverandør pr. delaftale, dvs. der vil blive foretaget 9 tildelinger, og rammeaftalen vil blive indgået med op til 9 leverandører. En leverandør kan godt vinde flere eller alle delaftaler, hvorfor der ikke nødvendigvis vil være 9 forskellige leverandører.

Ad III.1.2) Hvis tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) er det værdien af virksomhedernes samlede egenkapital og soliditet, som bliver lagt til grund for vurderingen af økonomisk/finansiel kapacitet. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen (støttende virksomheder), er det værdien af den samlede egenkapital og soliditet for tilbudsgiver og de støttende virksomheder, som bliver lagt til grund for vurderingen.

Ad II.1.6, II.2 og III.2.2.) De 9 delkontrakter har et identisk indhold bortset fra 1) delkontrakternes geografiske område og 2) kravene til ventetider. Af denne grund er det alene delkontrakten (rammeaftalen) for Storkøbenhavn som fremgår af udbudsmaterialet. Forskellene i de geografiske områder samt ventetider fremgår klart af udbudsbetingelserne samt delkontrakten (rammeaftalen).

Ad II.2.7) Anvendelse af optionen inden for de enkelte delaftaler og parallelle rammeaftaler kan ske uafhængigt af hinanden, idet rammeaftalerne ikke er indbyrdes afhængige.

Ad IV.2.7) Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.

Om udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som angivet i §§ 135-136 i udbudsloven (Lov nr. 1564 af 15.12.2015). Såfremt tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, vil tilbudsgiver blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren, medmindre tilbudsgiver inden for en af ordregiver passende frist kan fremlægge tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgivers pålidelighed (selfcleaning), jf. udbudslovens § 138. Hvis tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), gælder udelukkelsesgrundene i forhold til hver enkelt deltager i sammenslutningen. Ingen af deltagerne i sammenslutningen må således være omfattet af udelukkelsesgrundene. Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen (støttende virksomheder), gælder udelukkelsesgrundene tilsvarende for de støttende virksomheder.

Om tilbudsafgivelse: krav og vejledning til tilbuddets indhold og tilbudsafgivelse fremgår af udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
København
Danmark

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
København
Danmark

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/10/2016

Send til en kollega

0.455