Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Vindere
Delaftale 2
(17.02.2017)
DPE København ApS
Hammerholmen 18E
2650 Hvidovre
Delaftale 1.
(17.02.2017)
DPE København ApS
Hammerholmen 18E
2650 Hvidovre
Transport af frosne madvarer til Kriminalforsorgens institutioner
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Ras Bloch
Telefon: +45 72554319
E-mail: ras.bloch@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://my.mercell.com/permalink/62517500.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://my.mercell.com/permalink/62517500.aspx
Del II: Genstand
Transport af frosne madvarer til Kriminalforsorgens institutioner.
Direktoratet for Kriminalforsorgen udbyder hermed kontrakt om levering af transport af frost- og afkølede madvarer til Kriminalforsorgens institutioner.
Udbuddet er opdelt i følgende to (2) delaftaler:
Delaftale 1 omfatter kørsel af frost- og afkølede madvarer i Jylland og på Fyn med afhentning af frostvarer i Sdr. Omme, Fængsel.
— — Delaftale 2 omfatter kørsel af frost- og afkølede madvarer på Sjælland, inklusiv hovedstaden, men eksklusiv Bornholm, med afhentning af frostvarer i Jyderup Fængsel.
Yderligere information fremgår af udbudsmaterialet.
Delaftale 1: Kørsel af frosne madvarer til Jylland og Fyn
Delaftale 1 omhandler transport af Leverancen til Kriminalforsorgens institutioner mv. i Jylland og på Fyn. Der er 4 ruter som køres 4 dage om ugen, jf. Kontraktbilag X1.
Leverancen afhentes i Sdr. Omme Statsfængsel og køres derfra ud til de forskellige destinationer på den pågældende rute. Yderligere informationer og detaljerede beskrivelser fremgår af udbudsmaterialet.
Kontrakten kan forlænges 2 gange 12 måneder.
Som beskrevet i udbudsmaterialet.
Delaftale 2: Kørsel af frosne madvarer til Sjælland og øerne
Delaftale 2 omhandler transport af Leverancen til Kriminalforsorgens institutioner mv. på Sjælland og øerne, dog eksklusiv Bornholm. Der er i øjeblikket 3 ruter som køres 3 dage om ugen, jf. Kontraktbilag X2.
Leverancen afhentes fast i Jyderup Fængsel og køres derfra ud til de forskellige destinationer.
Leverancen pakkes i portionsanretninger og placeres i kasser af Ordregivers personale. Kasserne pakkes på rullebure og køres ombord på lastbilen af Chaufføren. Yderligere information og detaljerede beskrivelser fremgår af udbudsmaterialet.
Kontrakten kan forlænges 2 gange 12 måneder.
Som beskrevet i udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD udfylde følgende, som dokumentation for tilbudsgivers personlige forhold:
— ESPD del II. A (generelle oplysninger)
— ESPD del II. B (tilbudsgivers eventuelle repræsentanter)
— ESPD del III, A og B (obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. Udbudslovens §§ 135-136)
— ESPD del III, C (frivillige udelukkelsesgrunde, jf. Udbudslovens §§ 137, stk. 1- 7).
Som dokumentation for ovenstående vil vindende tilbudsgiver blive bedt om at fremsende en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen udstedt efter 1.1.2016, dog maksimalt seks (6) måneder gammel.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk