23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Trafikselskabet Movia

FV14E - Udbud af Flextrafik Variabel - Enkeltvogne


Trafikselskabet Movia

521692-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – FV14E - Udbud af Flextrafik Variabel - Enkeltvogne
OJ S 169/2024 30/08/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Trafikselskabet Movia
E-mail sbk@moviatrafik.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Bytransport med jernbane, sporvogn, trolleybus eller bus
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel FV14E - Udbud af Flextrafik Variabel - Enkeltvogne
Beskrivelse I nærværende udbud er der tale om kørsel med enkeltvogne, hvilket betyder, at Movia udsender køreordre til de enkelte vogne. Der forventes at blive kørt ca. 1,5 mio. ture om året af den form for kørsel, der udføres i Flextrafik. For at kunne opretholde forsyningen af disse ydelser i spidsbelastningsperioder – og samtidig sikre en rentabel kollektiv trafik – anses det for værende nødvendigt at indgå kontrakt omfattende i alt max. 600 operatører pr. vogntype for at sikre forsyningssikkerheden i den kommende kontraktperiode. Den udbudte kørsel er variabel, hvilket betyder, at Movia ikke garanterer nogen fast mængde af kørsel til den enkelte operatør, der indgås kontrakt med. Tilbudsgiver skal dog være opmærksom på, at kontrakten indeholder krav om, at tilbudsgiver på visse dage er forpligtet til at køre med op til 75% af de igangsatte vogne. Movia Flextrafik varetager kørsel for kommuner og regioner. Movia Flextrafik planlægger og udbyder kørslen, indgår aftaler med vognmænd eller taxafirmaer og varetager alt vedrørende driftsproblemer. Movia Flextrafik sørger desuden for kvalitetssikring i forhold til chaufføruddannelse og vognenes indretning. Flextrafik udbydes i overensstemmelse med EU-reglerne for området og omfatter seks forskellige kørselstyper: Flexhandicap, som er en lovbestemt ordning, beregnet til gangbesværede borgere, der har fået udleveret ganghjælpemidler fra det offentlige. Flexpatient er et lovbestemt kørselstilbud til og fra hospital for borgere i Region Sjælland og Region Hovedstaden. Flexkommune er typisk kørsel til læge, speciallæge, genoptræning osv. Det er den enkelte kommune, der afgør, om kørselsordningen skal være et tilbud til borgerne i kommunen, og det er kommunen, der visiterer borgerne til den. Flexrute er fast rute-baseret kørsel til blandt andet skole, daghjem og beskyttede værksteder mv. Det er den enkelte kommune, der afgør, om kørselsordningen skal være et tilbud til borgerne i kommunen. Det er kommunen, som visiterer borgerne til ordningen. Flextur er en kørselsordning, der er åben for alle borgere. Det er den enkelte kommune, der afgør, om man vil tilbyde ordningen til borgerne i kommunen. Plustur en åben kørselsordning, der fremsøges i rejseplanen, og som alle kan benytte på den del af rejsen, hvor bus eller tog ikke rækker. Det er den enkelte kommune, der afgør, om man vil tilbyde ordningen til borgerne. Der vil blive afholdt informationsmøde. Movia kan kontaktes for detaljer.
Identifikator for proceduren dcaf9ee9-a5e2-4fed-a02d-2ee2ff73290e
Intern ID FV14E
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 400 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver skal indsende en fuld serviceattest, eller tilsvarende, som dokumentation for, at de(n) vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde og i øvrigt er egnet. Idet Movia forventer at tildele kontrakt til en stor del af de konditionsmæssige tilbudsgivere, er det Movias vurdering, at serviceattesten kan kræves i forbindelse med tilbudsafgivelsen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer: a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt, b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger, c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og d) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Rent nationale udelukkelsesgrunde Andre udelukkelsesgrunde, der måtte være fastsat i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstats lovgivning. Finder de rent nationale udelukkelsesgrunde, der er anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, anvendelse?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : FV14E - Udbud af Flextrafik Variabel - Enkeltvogne
Beskrivelse : I nærværende udbud er der tale om kørsel med enkeltvogne, hvilket betyder, at Movia udsender køreordre til de enkelte vogne. Der forventes at blive kørt ca. 1,5 mio. ture om året af den form for kørsel, der udføres i Flextrafik. For at kunne opretholde forsyningen af disse ydelser i spidsbelastningsperioder – og samtidig sikre en rentabel kollektiv trafik – anses det for værende nødvendigt at indgå kontrakt omfattende i alt max. 600 operatører pr. vogntype for at sikre forsyningssikkerheden i den kommende kontraktperiode. Den udbudte kørsel er variabel, hvilket betyder, at Movia ikke garanterer nogen fast mængde af kørsel til den enkelte operatør, der indgås kontrakt med. Tilbudsgiver skal dog være opmærksom på, at kontrakten indeholder krav om, at tilbudsgiver på visse dage er forpligtet til at køre med op til 75% af de igangsatte vogne. Movia Flextrafik varetager kørsel for kommuner og regioner. Movia Flextrafik planlægger og udbyder kørslen, indgår aftaler med vognmænd eller taxafirmaer og varetager alt vedrørende driftsproblemer. Movia Flextrafik sørger desuden for kvalitetssikring i forhold til chaufføruddannelse og vognenes indretning. Flextrafik udbydes i overensstemmelse med EU-reglerne for området og omfatter seks forskellige kørselstyper: Flexhandicap, som er en lovbestemt ordning, beregnet til gangbesværede borgere, der har fået udleveret ganghjælpemidler fra det offentlige. Flexpatient er et lovbestemt kørselstilbud til og fra hospital for borgere i Region Sjælland og Region Hovedstaden. Flexkommune er typisk kørsel til læge, speciallæge, genoptræning osv. Det er den enkelte kommune, der afgør, om kørselsordningen skal være et tilbud til borgerne i kommunen, og det er kommunen, der visiterer borgerne til den. Flexrute er fast rute-baseret kørsel til blandt andet skole, daghjem og beskyttede værksteder mv. Det er den enkelte kommune, der afgør, om kørselsordningen skal være et tilbud til borgerne i kommunen. Det er kommunen, som visiterer borgerne til ordningen. Flextur er en kørselsordning, der er åben for alle borgere. Det er den enkelte kommune, der afgør, om man vil tilbyde ordningen til borgerne i kommunen. Plustur en åben kørselsordning, der fremsøges i rejseplanen, og som alle kan benytte på den del af rejsen, hvor bus eller tog ikke rækker. Det er den enkelte kommune, der afgør, om man vil tilbyde ordningen til borgerne. Der vil blive afholdt informationsmøde. Movia kan kontaktes for detaljer.
Intern ID : FV14E
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 28/02/2025
Varigheds slutdato 31/03/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 400 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Tilbudsgiver skal indsende en fuld serviceattest, eller tilsvarende, som dokumentation for, at de(n) vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde og i øvrigt er egnet. Idet Movia forventer at tildele kontrakt til en stor del af de konditionsmæssige tilbudsgivere, er det Movias vurdering, at serviceattesten kan kræves i forbindelse med tilbudsafgivelsen.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse Den økonomiske aktør er optaget i det relevante faglige register i den medlemsstat, hvor denne er etableret, jf. bilag XI til direktiv 2014/24/EU; økonomiske aktører fra visse medlemsstater kan være nødt til at opfylde andre krav i nævnte bilag.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres via tildelingskriteriet ”Pris”. Den evalueringstekniske pris sammensættes af delpriser, der fremgår og vægtes som angivet herunder: • 1 time hverdage (Hverdage kl. 05:00 – 18:00) - Vægter 70% • 1 time øvrig tid – Vægter 20% • 1 time nat (Nat (alle dage) kl. 23:00-04:59) - Vægter 5% • 1 x tillæg nat – Vægter 5% Alle priser angives i DKK i prisniveau september 2024 og regnes med 2 decimaler.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 02/10/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 09/10/2024   12:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 2 025   År
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet :
Køberen kan beslutte, at alle manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger : Movia forbeholder sig retten til at foretage berigtigelse af indsendte oplysninger vedrørende tilbudsgivers opfyldelse af egnethed og efterhente manglende oplysninger i ESPD’et og/eller ESPD dokumentation, i henhold til udbudslovens § 159, stk. 5. Movia er inden for udbudsrettens grænser berettiget til at kontrollere oplysninger givet i tilbud, herunder er tilbudsgiver forpligtet til hurtigst muligt at yde rimelig bistand i anledning af henvendelsen fra Movia i dette øjemed. Movia forbeholder sig ret til at berigtige og efterindhente oplysninger
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Yderligere oplysninger : Der er ikke adgang til overværelse af åbning af tilbud.
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Operatøren skal have særlig tilladelse til at udføre ydelserne i henhold til kontrakten. Se kontraktens §1 stk. 4 Tilbudsgiver skal være særligt opmærksom på, at der i Kontraktens § 8 er indskrevet en begrænsning i operatørens brug af underleverandører i overensstemmelse med PSO-forordningens krav herom (Europa-Parlamentets og Rådets forordning af 2007-10-23 om offentlig personbefordring med jernbane og ad vej).
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om finansiering og betaling Se udbudsbetingelserne.
Oplysninger om klagefrister : Efter klagenævnsloven § 7 skal klage over udbud eller beslutninger afholdt i henhold forsyningsdirektivet, der ikke er en klage over ikke at være prækvalificeret, skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelse af bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Trafikselskabet Movia
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Trafikselskabet Movia
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Trafikselskabet Movia
Organisation, der behandler tilbud Trafikselskabet Movia
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Trafikselskabet Movia
Registreringsnummer : ORG-null
Postadresse : Gammel Køge Landevej 3    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Søren Brøgger Kock
Telefon : 36131692
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 5c8131e3-33ac-46eb-8a95-62946b74ed35   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 17
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 29/08/2024   06:22:03 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 29/08/2024   06:27:20 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 521692-2024
EUT-S-nummer : 169/2024
Offentliggørelsesdato : 30/08/2024

Send til en kollega

0.047