23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 212-386527
Offentliggjort
03.11.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Midttrafik

Vindere

Kombination B

(02.02.2017)
Jens Jensen & Sønner A/S
Skive

Kombination A

(02.02.2017)
Brande Buslinier ApS
Brande

Opdateringer

Rettelse
(18.11.2016)

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.3) Udførelsessted
I stedet for:
Hovedudførelsessted:
Området mellem Viborg, Silkeborg og Randers.
Læses:
Hovedudførelsessted:
Området mellem Viborg og Silkeborg.

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.4) Beskrivelse af udbuddet
I stedet for:
11 landevejsbusser fordelt på ca. 25 600 køreplantimer.
Læses:
5 landevejsbusser fordelt på ca. 11 100 køreplantimer.

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.1) Betegnelse:
I stedet for:
Læses:
Pakke 5.

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
I stedet for:
Læses:

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.3) Udførelsessted
I stedet for:
Læses:
Hovedudførelsessted:
Området mellem Silkeborg og Randers.

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
I stedet for:
Læses:
6 landevejsbusser fordelt på ca. 14 500 køreplantimer.

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.5) Tildelingskriterier
I stedet for:
Læses:
De nedenfor anførte kriterier
Pris

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
I stedet for:
Læses:
Varighed i måneder: 96
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Kontrakten fortsætter medmindre en af parterne opsiger aftalen.

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
I stedet for:
Læses:
Nej.

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.11) Oplysninger om optioner
I stedet for:
Læses:
Optioner: nej

II.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2.13) Oplysninger om EU-midler
I stedet for:
Læses:
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej


Yderligere oplysninger
Pakke 4 (delaftale 4) er ændret, således at der nu kun er 5 landevejsbusser fordelt på ca. 11 100 køreplantimer.
Der er tilføjet en ny Pakke 5 (delaftale 5). Pakke 5 indeholder 6 landevejsbusser fordelt på ca. 14 500 køreplantimer. Alle øvrige vilkår for Pakke 5 er identisk med de øvrige pakker i udbuddet.

Midttrafiks 49. udbud


Midttrafik

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Midttrafik
29943176
Søren Nymarks Vej 3
Højbjerg
8270
Danmark
Kontaktperson: Jan Ingebrigtsen
Telefon: +45 87408282
E-mail: busudbud@midttrafik.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.midttrafik.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.midttrafik.dk/udbud/udbud-buskoersel.aspx

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_0149_20161028.nsf
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_0149_20161028.nsf
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Midttrafiks 49. udbud.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Midttrafiks 49. udbud omfatter udbud af 58 landevejsbusser fordelt på ca. 134 000 køreplantimer. Der udbydes 4 delkontrakter.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Pakkerne 1, 2 og 3 kan tilbydes som kombinationstilbud.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Horsensområdet, sekundært Vejle, Århus og Skanderborg.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

35 landevejsbusser fordelt på ca. 93 000 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 96
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten fortsætter medmindre en af parterne opsiger aftalen.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Horsensområdet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

5 landevejsbusser fordelt på ca. 7 300 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten fortsætter medmindre en af parterne opsiger aftalen.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 3

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Hedenstedområdet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

7 landevejsbusser fordelt på ca. 7 900 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 96
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten fortsætter medmindre en af parterne opsiger aftalen.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 4

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Området mellem Viborg, Silkeborg og Randers.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

11 landevejsbusser fordelt på ca. 25 600 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 96
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten fortsætter medmindre en af parterne opsiger aftalen.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver skal have autorisation for udøvelse af hvervet i form af enten en tilladelse efter buslovens § 1, stk. 1 (grundtilladelse), og tilladelse for det nødvendige antal busser eller et forhåndstilsagn fra Trafik- og Byggestyrelsen om opnåelse af det nødvendige antal tilladelser til erhvervsmæssig befordring.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Der skal stilles en anfordringsgaranti på 200 000 DKK pr. A-kontraktbus.

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Tilbuddet skal angives i prisniveau for november måned 2016. Kontraktens betalingssatser reguleres hver måned efter udviklingen i det fælles omkostningsindeks for trafikselskaberne i Danmark for den pågældende måned i forhold til omkostningsindekset for november 2016. Der reguleres endvidere for kørselsomfang og busantal. Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet.

III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Tilladelse i henhold til busloven.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/12/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/12/2016
Tidspunkt: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der er ingen adgang til åbning af indkomne bud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet. Tilmelding kræves. Nærmere oplysninger om tid og sted forefindes i udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

En klage over en tildelingsbeslutning skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/10/2016

Send til en kollega

0.078