Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Vindere
(21.09.2017)
Danske Fragtmænd A/S
Tomsagervej 18
8230 Åbyhøj
Udbud af godstransport
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lodberg Bosse
Telefon: +45 72554306
E-mail: cecilielodberg.bosse@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://my.mercell.com/permalink/62548518.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://my.mercell.com/permalink/62548518.aspx
Del II: Genstand
Udbud af godstransport.
Direktoratet for Kriminalforsorgen udbyder hermed rammeaftale om transport af gods mellem Kriminalforsorgens institutioner samt til øvrige virksomheders/offentlige institutioners adresser i Danmark.
Kriminalforsorgens cirka 80 institutioner er fordelt i hele landet, hvorfor rammeaftalen er landsdækkende (inklusiv Bornholm). Leverandøren skal dagligt afhente/levere gods på flere lokationer i Danmark på samme dag.
Transportopgaven kan variere fra små pakker til paller. Opgaven omfatter pålæsning, transport og levering af diverse gods pakket i pakker op til 30 kg eller på paller. Kriminalforsorgen vil ved bestilling af en afhentning sørge for, at godset er i emballeret stand. Desuden omfatter opgaven en returpalleordning samt transport af farligt gods.
Yderligere information om udbuddet fremgår af udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD udfylde følgende, som dokumentation for tilbudsgivers personlige forhold:
— ESPD del II. A (generelle oplysninger)
— ESPD del II. B (tilbudsgivers eventuelle repræsentanter)
— ESPD del III, A og B (obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. Udbudslovens §§ 135-136)
— ESPD del III, C (frivillige udelukkelsesgrunde, jf. Udbudslovens §§ 137, stk. 1- 7).
Som dokumentation for ovenstående vil vindende tilbudsgiver blive bedt om at fremsende en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen udstedt efter 1.1.2016, dog maksimalt seks (6) måneder gammel.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk