23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
06.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Danmarks Radio

Offentligt EU-udbud vedrørende opstilling, transport og opbevaring af musikinstrumenter, rekvisitter, TV-kulisser mv.


Danmarks Radio

534772-2024 - Resultater
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – Offentligt EU-udbud vedrørende opstilling, transport og opbevaring af musikinstrumenter, rekvisitter, TV-kulisser mv.
OJ S 174/2024 06/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Danmarks Radio
E-mail anqv@dr.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Offentligt EU-udbud vedrørende opstilling, transport og opbevaring af musikinstrumenter, rekvisitter, TV-kulisser mv.
Beskrivelse DR skal indgå en rammeaftale, der giver mulighed for ekstern levering af mandskab til orkester- og produktionsrelaterede opgaver samt mulighed for transport og opbevaring af aktiver i relation hertil. Rammeaftalen forventes at have en værdi af 12 mio. kr. og en varighed af fire år.
Identifikator for proceduren 15c55099-5c1b-42fc-b81a-55a309edaf4e
Tidligere bekendtgørelse : 6126b789-93c0-4081-b5f4-70345d7b43d1-01
Intern ID 4809
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Emil Holms Kanal 20    
By København K
Postnummer 0999
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 15 600 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Offentligt EU-udbud vedrørende opstilling, transport og opbevaring af musikinstrumenter, rekvisitter, TV-kulisser mv.
Beskrivelse : DR skal indgå en rammeaftale, der giver mulighed for ekstern levering af mandskab til orkester- og produktionsrelaterede opgaver samt mulighed for transport og opbevaring af aktiver i relation hertil. Rammeaftalen forventes at have en værdi af 12 mio. kr. og en varighed af fire år.
Intern ID : 4809
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Udbuddet indeholder optioner på forøgelse af lagerkapacitet, jf. Bilag 1 - Kravspecifikation, punkt 6.6-6.9.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Emil Holms Kanal 20    
By : København K
Postnummer : 0999
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 15 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Mandskab
Beskrivelse : Pris på mandskab
Vægtning (procentdel, præcis) : 75

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Vognpark
Beskrivelse : Pris på vognpark
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Opbevaring
Beskrivelse : Pris på opbevaring
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Danmarks Radio
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Danmarks Radio
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 15 600 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 15 600 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 12 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 15 600 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 12 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn B. K. Instrument & Transport service
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 4809
Dato for indgåelse af kontrakten 04/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Danmarks Radio
Registreringsnummer : 62786515
Postadresse : DR Byen    
By : København K
Postnummer : 2300
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Anna Julie Qvist
E-mail : anqv@dr.dk
Telefon : 28549182
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for udbud
Telefon : +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : B. K. Instrument & Transport service
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 20998148
By : Brøndby Strand
Postnummer : 2660
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Bo Kleiner
E-mail : bo@kleiner.dk
Telefon : 40130788
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 7a07685f-9547-40bf-80b4-cebc8cc00902   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 04/09/2024   12:58:30 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 04/09/2024   13:03:20 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 534772-2024
EUT-S-nummer : 174/2024
Offentliggørelsesdato : 06/09/2024

Send til en kollega

0.047