1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
MOVIA
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
FR19X - Udbud af Flexrute
Beskrivelse
:
Der udbydes kørsel af ca. 52 brugere til og fra 3 institutionsadresser fordelt på 3 udbudsenheder. Kørslen vil omfatte ca. 484 ugentlige kørsler. Kørslen udføres for kommuner i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Ekstrakørsel (solokørsel), som fremgår af Kontraktbilag 3 – Faktaark og Kontraktbilag 4 – Dataark, udføres af Operatøren efter aftale med Movia, jf. afsnit 7.3. Alle udbudsenheder har driftsstart d. 1. oktober 2024 og kontraktudløb d. 30. september 2025.
Identifikator for proceduren
:
f3eca45a-e205-4c63-bcd0-343a520e98f4
Tidligere bekendtgørelse
:
5bdafe0b-25f1-4240-aec6-badf056503c2-01
Intern ID
:
114372/114
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
ja
Begrundelse for hasteproceduren
:
Grundet et akut behov for at sikre forsyningssikkerheden i forhold til Flexrute-kørsel gennemføres udbuddet som et hasteudbud, jf. udbudsloven § 57, stk. 5. Brug af hasteprocedure er valgt grundet en uforudset hændelse hos en operatør i en igangværende kontrakt, der har betydet, at den forventede forlængelse af kontrakten ikke kunne iværksættes, og at et ordinært udbud ikke kan gennemføres med en afgørelse inden udløb af den eksisterende kontrakt.
Hovedpunkterne i proceduren
:
Med henvisning til begrundelsen for brug af hasteproceduren, skal tilbudsgiver sammen med tilbuddet indsende den relevante dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde og i øvrigt er egnet, jf. udbudslovens §151, stk. 2. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af Serviceattest (dateret ikke tidligere end 6 måneder før tidspunktet for Movias anmodning herom). For udenlandske tilbudsgivere præsteres tilsvarende dokumentation.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
18 814 720,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Udelukkelsesgrunde: tilbudsgivere og underleverandører, der befinder sig under – eller på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af – én eller flere omstændigheder, som anført i udbudslovens §§ 134 a, 135, stk. 1-3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1 og 2, vil blive udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af Movia fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgivers pålidelighed (self-cleaning), jf. udbudslovens § 138. Er tilbudsgiver og/eller dennes underleverandører omfattet af udelukkelsesgrunden i §134a, har disse dog ikke adgang til self-cleaning. Tilbudsgiver skal oplyse i ESPD’et Del III, A, B og C, hvorvidt denne er omfattet af udelukkelsesgrundene. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Foreløbig dokumentation: Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene (obligatoriske og frivillige), samt er egnet, skal tilbudsgiver indlevere udfyldt ESPD-dokument (via ETHICS). Hvis tilbuddet afgives af et konsortium, skal der for hver deltager i konsortiet indleveres udfyldt ESPD-dokument. Konsortiet skal tilsammen opfylde egnethedskravene. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Endelig dokumentation: Da der foreligger et akut behov hos Movia, som nødvendiggør anvendelse af hasteprocedure, skal tilbudsgiver sammen med tilbuddet indsende den relevante dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde og i øvrigt er egnet, jf. udbudslovens §151, stk. 2. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af Serviceattest (dateret ikke tidligere end 6 måneder før tidspunktet for Movias anmodning herom). For udenlandske tilbudsgivere præsteres tilsvarende dokumentation. Tilbudsgivere skal efter krav fra Movia dokumentere opfyldelsen af de fastsatte krav til egnethed ved fremlæggelse af tilladelse fra Trafikstyrelsen til erhvervsmæssig personbefordring (Vognmandstilladelse) udstedt til den for selskabet ansvarlige leder (eller tilsvarende udenlandsk tilladelse udstedt i et EU/EØS-land). Hvis tilbuddet afgives af et konsortium, skal der ligeledes indleveres korrekt udfyldt konsortieerklæring for konsortiet som helhed (evt. ved anvendelse af skabelon i udbudsbilag B). -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Berigtigelse: Movia forbeholder sig retten til at foretage berigtigelse af indsendte oplysninger vedrørende tilbudsgivers opfyldelse af egnethed og efterhente manglende oplysninger i ESPD’et og tilbuddet generelt i henhold til udbudslovens § 159, stk. 5.---------------------------------------------------------------------------------------Kontraktens antal ugentlige kørsler kan reguleres i forhold til det udbudte antal ugentlige kørsler, jf. udbudsbetingelsernes afsnit 2.1. På institutioner, hvor der udbudt op til 100 ugentlige kørsler, kan der i løbet af kontraktperioden opjusteres med op til maksimalt 400 ugentlige kørsler. På institutioner, hvor der er udbudt mere end 100 ugentlige kørsler, kan der i løbet af kontraktperioden opjusteres med 75 % af det udbudte antal ugentlige kørsler. Det vil dog altid være muligt at opjustere til 400 ugentlige kørsler. En tilsvarende regulering finder sted, hvis antallet af kørsler reduceres. Kontraktens antal ugentlige kørsler kan reduceres med op til 75 % i forhold det udbudte antal ugentlige kørsler.----------------------------------------------------------------------------------------------------------Ekstrakørsel, jf. Udbudsbetingelsernes afsnit 7.3 og udførelse af andre kørselsopgaver jf. Udbudsbetingelsernes afsnit 7.4, skal ikke medregnes i det antal timer, som beregnes til brug for tilbuddet. Movia vil som udgangspunkt udføre Ekstrakørsel efter andre kørselskontrakter, dog undtaget ”ikke varslet kørsel på dagen”, dvs. bestilte ture til udførelse samme dag. Operatøren kan dog efter aftale udføre Solokørsel, jf. afsnit 7.3.2, og kørsel, hvor køreafstanden overstiger 60 km, jf. afsnit 7.3.3.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Udbudsenhed/delaftale 1
Beskrivelse
:
Antal ugentlige kørsler: ca. 52 Køredage i kontraktperioden pr. år: 250 Institution: Lindegården/Linden, Fredensborg
Intern ID
:
114372-1/114373-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
Mængde
:
20 000
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
12
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
7 211 538,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Den udbudte mængde, som er oplyst under Aftalens genstand i feltet "Mængde" (BT-25) angiver antal kørsler pr. år i delaftalen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
Den evalueringstekniske pris for udbudsenheden beregnes som summen af de af tilbudsgiver tilbudte dagspriser for hver institution i udbudsenheden. Dagsprisen for en institution beregnes som det af tilbudsgiver tilbudte antal timer for institutionen pr. dag ganget med den af tilbudsgiver tilbudte timepris (kr. pr. time) for kørsel i udbudsenheden. Evalueringen gennemføres således: Det billigste konditionsmæssige tilbud identificeres for hver udbudsenhed. Såfremt der indkommer flere identiske tilbud, vil Movia tildele kørslen som følger: • Ved tilbud med samme evalueringstekniske pris tildeles kontrakten til den tilbudsgiver, der har tilbudt det højeste samlede antal timer for udbudsenheden. Hvis der stadig er lighed mellem to eller flere tilbud, vil Movia tildele kørslen som følger: • Lodtrækning. I tilfælde af lodtrækning vil Movia indkalde de involverede tilbudsgivere til at overvære denne lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. . Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Udbudsenhed/delaftale 2
Beskrivelse
:
Antal ugentlige kørsler: ca. 44 Køredage i kontraktperioden pr. år: 250 Institution: Blindecenter Bredegaard, Fredensborg
Intern ID
:
114372-2114373-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
Mængde
:
20 000
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
12
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
7 043 182,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Den udbudte mængde, som er oplyst under Aftalens genstand i feltet "Mængde" (BT-25) angiver antal kørsler pr. år i delaftalen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
Den evalueringstekniske pris for udbudsenheden beregnes som summen af de af tilbudsgiver tilbudte dagspriser for hver institution i udbudsenheden. Dagsprisen for en institution beregnes som det af tilbudsgiver tilbudte antal timer for institutionen pr. dag ganget med den af tilbudsgiver tilbudte timepris (kr. pr. time) for kørsel i udbudsenheden. Evalueringen gennemføres således: Det billigste konditionsmæssige tilbud identificeres for hver udbudsenhed. Såfremt der indkommer flere identiske tilbud, vil Movia tildele kørslen som følger: • Ved tilbud med samme evalueringstekniske pris tildeles kontrakten til den tilbudsgiver, der har tilbudt det højeste samlede antal timer for udbudsenheden. Hvis der stadig er lighed mellem to eller flere tilbud, vil Movia tildele kørslen som følger: • Lodtrækning. I tilfælde af lodtrækning vil Movia indkalde de involverede tilbudsgivere til at overvære denne lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. . Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Udbudsenhed/delaftale 3
Beskrivelse
:
Antal ugentlige kørsler: ca. 388 Køredage i kontraktperioden pr. år: 200 Institution: Ullerødskolen, Fredensborg
Intern ID
:
114372-3/114373-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
Mængde
:
27 160
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
12
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 560 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Den udbudte mængde, som er oplyst under Aftalens genstand i feltet "Mængde" (BT-25) angiver antal kørsler pr. år i delaftalen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
Den evalueringstekniske pris for udbudsenheden beregnes som summen af de af tilbudsgiver tilbudte dagspriser for hver institution i udbudsenheden. Dagsprisen for en institution beregnes som det af tilbudsgiver tilbudte antal timer for institutionen pr. dag ganget med den af tilbudsgiver tilbudte timepris (kr. pr. time) for kørsel i udbudsenheden. Evalueringen gennemføres således: Det billigste konditionsmæssige tilbud identificeres for hver udbudsenhed. Såfremt der indkommer flere identiske tilbud, vil Movia tildele kørslen som følger: • Ved tilbud med samme evalueringstekniske pris tildeles kontrakten til den tilbudsgiver, der har tilbudt det højeste samlede antal timer for udbudsenheden. Hvis der stadig er lighed mellem to eller flere tilbud, vil Movia tildele kørslen som følger: • Lodtrækning. I tilfælde af lodtrækning vil Movia indkalde de involverede tilbudsgivere til at overvære denne lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. . Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
14 992 728,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
HB-Care
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
FR19X - Udbud af Flexrute
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
4 299 519,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
FR19X-01
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
22/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
13/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
2 235,75
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
2 235,75
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
HB-Care
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
FR19X - Udbud af Flexrute
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
6 097 159,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
FR19X-02
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
22/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
13/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
2 583,75
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
2 583,75
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
HB-Care
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
FR19X - Udbud af Flexrute
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
4 596 050,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
FR19X-03
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
22/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
13/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
12 103,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
12 103,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
MOVIA
Registreringsnummer
:
ORG-29896569
Postadresse
:
Gammel Køge Landevej 3
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Charlotte Holst Nicolaisen
Telefon
:
36131675
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
HB-Care
Registreringsnummer
:
ORG-65864010
Postadresse
:
Krogshøjvej 49
By
:
Bagsværd
Postnummer
:
2880
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Henrik Poulsen
Telefon
:
31381865
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
b3c0cd96-a00e-4145-8964-323b4c0d7af5
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/09/2024
12:47:41 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
20/09/2024
12:49:02 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
570611-2024
EUT-S-nummer
:
185/2024
Offentliggørelsesdato
:
23/09/2024