23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Hillerød Kommune - Indkøb

Udbud af Vognmandskørsel og supplerende ydelser til Hillerød Kommune


Hillerød Kommune - Indkøb

621677-2024 - Resultater
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – Udbud af Vognmandskørsel og supplerende ydelser til Hillerød Kommune
OJ S 201/2024 15/10/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Hillerød Kommune - Indkøb
E-mail indkob@hillerod.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Vognmandskørsel og supplerende ydelser til Hillerød Kommune
Beskrivelse Udbuddet omhandler afhentning, levering, transport og eventuel bortskaffelse af diverse typer af Gods fra lokaliteter i Hillerød Kommune. Herunder også afhentning og levering af bestilt jord, grus, sand, småsten mm. fra depoter, forhandlere eller lignende. De primære opgaver er:Bortkørsel af jord, grenaffald, kompost, fejemøg, byggeaffald, tennisgrus mm.Gravsten der skal køres til destruktion inkl. dokumentation for dette.Særtransport af fx fodboldmål på op til 7,4 meter, tromler mm.Udtagelse af jordprøver til miljø.Opgravning af belægninger som fx jord, buske og grus.Levering af jord, sand, grus mm.
Identifikator for proceduren 51812f25-cf2e-4cbb-96bf-0c2983e6b1a9
Tidligere bekendtgørelse : 7621d02e-a36b-424a-b815-e6dfd14dd224-01
Intern ID 238209862
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60181000   Udlejning af lastbiler med chauffør, 60182000   Udlejning af industrielle køretøjer med chauffør
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 3 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Frivillige udelukkelsesgrunde, § 137 Hillerød Kommunes byråd har besluttet, at følgende frivillige udelukkelsesgrunde skal være omfattet af dette udbud: 1. Overtrædelse af miljømæssige, sociale eller arbejdsretlige regler: Hvis en virksomhed har handlet i strid med disse regler, kan den udelukkes fra deltagelse i udbuddet. 2. Konkurs, likvidation, skifte eller tvangsakkord uden for konkurs: Hvis en virksomhed har været involveret i en af disse situationer, kan det føre til udelukkelse. 3. Såfremt Ordregiver kan påvise, at tilbudsgiver uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregivers beslutningsproces eller hvis tilbudsgiver har modtaget fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, har ordregiver mulighed for at udelukke tilbudsgiver. Ordregiver vil derfor udelukke en Tilbudsgiver, der er omfattet af et eller flere af de forhold, som er anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-3 og 5. Grønne krav i udbuddet Ordregiver har ikke stillet specifikke miljøkrav, idet disse allerede til en vis grad fremgår af lovgivningen. Der er dog stillet krav til de køretøjer Leverandøren må anvende, således at der alene må anvendes køretøjer, der overholder Euronorm 6.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af Vognmandskørsel og supplerende ydelser til Hillerød Kommune
Beskrivelse : Udbuddet omhandler afhentning, levering, transport og eventuel bortskaffelse af diverse typer af Gods fra lokaliteter i Hillerød Kommune. Herunder også afhentning og levering af bestilt jord, grus, sand, småsten mm. fra depoter, forhandlere eller lignende. De primære opgaver er:Bortkørsel af jord, grenaffald, kompost, fejemøg, byggeaffald, tennisgrus mm.Gravsten der skal køres til destruktion inkl. dokumentation for dette.Særtransport af fx fodboldmål på op til 7,4 meter, tromler mm.Udtagelse af jordprøver til miljø.Opgravning af belægninger som fx jord, buske og grus.Levering af jord, sand, grus mm.
Intern ID : 238209862
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60181000   Udlejning af lastbiler med chauffør, 60182000   Udlejning af industrielle køretøjer med chauffør
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 3 000 000,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : 100
Beskrivelse : Der beregnes en evalueringsteknisk pris på baggrund af et årligt estimeret forbrug.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Hillerød Kommune - Indkøb
Registreringsnummer : 29189366
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Trollesmindealle 27    
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Indkøbsafdelingen
Telefon : +45 72320000
Fax : +45 72323213
Internetadresse : http://www.hillerod.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 8584f9b9-a25a-4850-b6d2-37ac5fc21afd   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 14/10/2024   11:24:49 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 14/10/2024   11:25:02 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 621677-2024
EUT-S-nummer : 201/2024
Offentliggørelsesdato : 15/10/2024

Send til en kollega

0.063