23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

Rammeaftale om flytning af Bohave


Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

684379-2024 - Resultater
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – Rammeaftale om flytning af Bohave
OJ S 219/2024 11/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
E-mail 00516395@mil.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Forsvarsområdet
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Rammeaftale om flytning af Bohave
Beskrivelse Udbud af rammeaftale vedrørende arbejdsrelateret flytning af Bohave for Forsvarets personel. Aftalen vedrører flytninger til hele verden inklusiv Grønland og Færøerne og omhandler følgende: Ned- og udpakning i Danmark, udpakning udland, nedpakning udland, transport flyttebil fra Danmark, transport flyttebil til Danmark, sø- og luft fragt via FMI aftale, tillægsydelser og opmagasinering af bohave.
Identifikator for proceduren b72ff0cc-0020-46c1-a5e4-8694b99d4a6f
Tidligere bekendtgørelse : 611948-2024
Intern ID 2024/001324
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport
2.1.2.
Udførelsessted
By Karup
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Flytninger kan ske for Forsvarets personel lokeret i hele Danmark inklusiv Grønland og Færøerne og også hjemflytninger fra udlandet (hele verden). Hovedparten af udflytningerne sker fra Midtjylland hvilket gør at Karup defineres som hoved udførelsessted.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 60 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 180 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver har valgt at annullere udbuddet da der er fundet fejl i udbudsmaterialet.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer)   - Udbudsloven implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU) i dansk ret.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Rammeaftale om flytning af Bohave
Beskrivelse : Udbud af rammeaftale vedrørende arbejdsrelateret flytning af Bohave for Forsvarets personel. Aftalen vedrører flytninger til hele verden inklusiv Grønland og Færøerne og omhandler følgende: Ned- og udpakning i Danmark, udpakning udland, nedpakning udland, transport flyttebil fra Danmark, transport flyttebil til Danmark, sø- og luft fragt via FMI aftale, tillægsydelser og opmagasinering af bohave.
Intern ID : 2024/001324
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
By : Karup
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Flytninger kan ske for Forsvarets personel lokeret i hele Danmark inklusiv Grønland og Færøerne og også hjemflytninger fra udlandet (hele verden). Hovedparten af udflytningerne sker fra Midtjylland hvilket gør at Karup defineres som hoved udførelsessted.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 60 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 180 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 611948-2024
Yderligere oplysninger : Ordregiver har valgt at annullere udbuddet da der er fundet fejl i udbudsmaterialet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er laveste pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7, stk. 2, i klagenævnsloven (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer) skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere : Aftalen er indgået af FMI. Alle enheder under Forsvarsministeriet, herunder alle divisioner af Forsvaret i Danmark, som er under Forsvarschefens kommando, er imidlertid berettigede til at benytte aftalen til indkøb på aftalens vilkår og betingelser.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Registreringsnummer : 16287180
Postadresse : Lautrupbjerg 1-5    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Jennie Funch Grønbjerg
E-mail : 00516395@mil.dk
Telefon : 51227399
Internetadresse : https://www.fmi.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 8eadff51-c26f-43c1-8fb1-3104350338a3   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 08/11/2024   10:12:23 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 08/11/2024   10:12:23 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 684379-2024
EUT-S-nummer : 219/2024
Offentliggørelsesdato : 11/11/2024

Send til en kollega

0.031