23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Kolding kommune

Dynamisk indkøbssystem - Indkøb af biler til Kolding Kommune


Kolding kommune

697718-2024 - Resultater
Danmark – Personbiler – Dynamisk indkøbssystem - Indkøb af biler til Kolding Kommune
OJ S 223/2024 15/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kolding kommune
E-mail beved@kolding.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Dynamisk indkøbssystem - Indkøb af biler til Kolding Kommune
Beskrivelse Kolding Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem på indkøb af motoriserede køretøjer til samtlige af vores enheder og institutioner. Det dynamiske indkøbssystem omfatter indkøb af følgende kategorier:• Kategori 1 – Personbiler • Kategori 2 – Arbejdsbiler • Kategori 3 – Arbejdsbiler til godsbefordringDet er et krav, at service, vedligeholdelse og reparation/skader kan foregå på Tilbudsgivers autoriserede værksted inden for Kolding Kommunes grænser.
Identifikator for proceduren a2fd01f1-67f1-4bb5-b17d-6cbcde67dd2e
Tidligere bekendtgørelse : 00613871-2023
Intern ID 155105
Udbudsprocedure Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34110000   Personbiler
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Anslået værdi for hele det dynamiske indkøbssystem: 220.690.602 kr. Anslået maksimalværdi for hele det dynamiske indkøbssystem: 441.381.204 kr:
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Kategori 1 – Personbiler
Beskrivelse : <strong>Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien:</strong>• Mikrobiler - bilsegment A er bilklassen under minibil og den mindste klasse • Minibiler – bilsegment B er bilklassen mellem mikrobil og lille mellemklassebil • Lille mellemklassebil – bilsegment C er bilklassen som er større end bilsegment B, men mindre end en stor mellemklassebil • Stor mellemklasse – bilsegment D er bilklassen som er større end bilsegment C, men mindre end en øvre mellemklassebil • Øvre mellemklassebil – bilsegment E er bilklassen som er større end bilsegment D • Stationcar – biltype med bagklap og stort bagagerum Anslået maksimal værdi for kategori 1: 373.358.840 kr.<br><br>
Intern ID : 155106
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34110000   Personbiler
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Ansøgeren skal bekræfte, at Ansøgeren ikke er omfattet af nævnte: - Obligatoriske udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 134a, § 135 og § 136) samt - frivillige udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 2 – konkurs mv) - frivillige udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 4 – misligholdelse af tidligere offentlig kontrakt) Dokumentation for ovenstående udelukkelsesgrunde er gyldig serviceattest eller tilsvarende for udenlandske selskaber, som maksimalt må være udstedt 6 måneder før Ordregiver anmoder om dokumentation. Særlig udelukkelse på baggrund af russisk ejerskab eller etablering: Der kan ikke tildeles kontrakt til virksomheder med russisk tilhørsforhold jf. Rådets forordning (EU) 2022/1269 af 21. juli 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014, om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. <br>
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Kategori 2 – Arbejdsbiler
Beskrivelse : <strong>Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien:</strong><strong>• Korte vans </strong><strong>• Lange vans </strong><strong>• Mini busser </strong><strong><br></strong>Anslået maksimal værdi for kategori 2: 24.661.368 kr.<br><br><br><br>
Intern ID : 155107
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34120000   Motorkøretøjer til befordring af 10 personer eller derover
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Ansøgeren skal bekræfte, at Ansøgeren ikke er omfattet af nævnte: - Obligatoriske udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 134a, § 135 og § 136) samt - frivillige udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 2 – konkurs mv) - frivillige udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 4 – misligholdelse af tidligere offentlig kontrakt) Dokumentation for ovenstående udelukkelsesgrunde er gyldig serviceattest eller tilsvarende for udenlandske selskaber, som maksimalt må være udstedt 6 måneder før Ordregiver anmoder om dokumentation. Særlig udelukkelse på baggrund af russisk ejerskab eller etablering: Der kan ikke tildeles kontrakt til virksomheder med russisk tilhørsforhold jf. Rådets forordning (EU) 2022/1269 af 21. juli 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014, om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. <br>
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Kategori 3 – Arbejdsbiler til godsbefordring
Beskrivelse : <strong>Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien:</strong>• Firehjulstrukne ladvogne med enkeltkabine• Firehjulstrukne ladvogne med dobbeltkabine• Kassebiler med enkeltkabine Chassisbiler med enkeltkabine• Chassisbiler med dobbeltkabine• Varebil• Varevogn<br><br>Anslået maksimal værdi for kategori 3: 43.360.996 kr.<br><br>
Intern ID : 155108
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34130000   Motorkøretøjer til godstransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Ansøgeren skal bekræfte, at Ansøgeren ikke er omfattet af nævnte: - Obligatoriske udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 134a, § 135 og § 136) samt - frivillige udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 2 – konkurs mv) - frivillige udelukkelsesgrunde (udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 4 – misligholdelse af tidligere offentlig kontrakt) Dokumentation for ovenstående udelukkelsesgrunde er gyldig serviceattest eller tilsvarende for udenlandske selskaber, som maksimalt må være udstedt 6 måneder før Ordregiver anmoder om dokumentation. Særlig udelukkelse på baggrund af russisk ejerskab eller etablering: Der kan ikke tildeles kontrakt til virksomheder med russisk tilhørsforhold jf. Rådets forordning (EU) 2022/1269 af 21. juli 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014, om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. <br>
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 766 840,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Autocentralen.com Holding ApS
Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 261 106,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1
Titel Miniudbud på levering af 1 stk. puljebil til Fleet Management
Dato for indgåelse af kontrakten 27/09/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn P. CHRISTENSEN A/S
Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 244 228,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 2
Titel Miniudbud på levering af 1 stk. puljebil til Fleet Management nr. 2
Dato for indgåelse af kontrakten 28/10/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Autocentralen.com Holding ApS
Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 261 506,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 3
Titel Miniudbud på levering af 1 stk. puljebil til Fleet Management nr. 3
Dato for indgåelse af kontrakten 28/10/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Kolding kommune
Registreringsnummer : 29189897
Postadresse : Akseltorv 1    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Betina Trip Vedelgart
E-mail : beved@kolding.dk
Telefon : +45 79797979
Internetadresse : https://www.kolding.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Autocentralen.com Holding ApS
Registreringsnummer : 34090262
Postadresse : Egtved Alle 1    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Land : Danmark
Telefon : +45 82302000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : P. CHRISTENSEN A/S
Registreringsnummer : 80493215
Postadresse : Krumtappen 20    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Land : Danmark
Telefon : +45 63953900
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Autocentralen.com Holding ApS
Registreringsnummer : 34090262
Postadresse : Egtved Alle 1    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Land : Danmark
Telefon : +45 82302000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : c64f8b95-a36f-4379-9e3e-b81bc2af5ca7   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 14/11/2024   12:00:00 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 697718-2024
EUT-S-nummer : 223/2024
Offentliggørelsesdato : 15/11/2024

Send til en kollega

0.031