23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Civica

Udbud af rammeaftaler vedr. levering af flytteydelser til Civica


Civica

701392-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning – Udbud af rammeaftaler vedr. levering af flytteydelser til Civica
OJ S 224/2024 18/11/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Civica
E-mail kelou@bdo.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Boliger og offentlige faciliteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af rammeaftaler vedr. levering af flytteydelser til Civica
Beskrivelse Udbuddet vedrører flytteydelser til følgende af Civicas afdelinger: • Afdeling nr. 5: Stjerneparken • Afdeling nr. 11: Højstruplund • Afdeling nr. 13: Granparken • Afdeling nr. 14: Egeparken • Afdeling nr. 71: Abigaelsvej • Afdeling nr. 109: Svalevej • Afdeling nr. 112: Park Allé • Afdeling nr. 114: Bjerggården • Afdeling nr. 117: Assensvej • Afdeling nr. 202: Aarup • Afdeling nr. 311: Solbakken • Afdeling nr. 315: Lærkeparken • Afdeling nr. 317: Åhaven • Afdeling nr. 318: Bøgeparken • Afdeling nr. 319: Hesselhaven • Afdeling nr. 320: Ejerslykke • Afdeling nr. 303: Bergsvej • Afdeling nr. 321: Rydsåhaven Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler.
Identifikator for proceduren 025b09d6-8b54-4663-81ee-00a4351f0a66
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 98392000   Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 63121100   Oplagring, 63120000   Oplagring og pakhusvirksomhed, 63122000   Opmagasinering
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Ordregiver har, med baggrund i økonomiske forhold skønnet, at der med en samlet rammeaftale kan opnås mere fordelagtige priser. Ordregiver vurderer endvidere, af hensyn til kvaliteten og sammenhængen i den samlede udbudte opgave, at det er mest hensigtsmæssigt med én samlet rammeaftale, ligesom en opdeling, ud fra et markedsmæssigt forhold, ikke skønnes at give yderligere virksomheder – herunder SMV’er – mulighed for at afgive tilbud, idet disse i forvejen har mulighed for at byde ind på opgaven, da rammeaftalen er opbygget efter en kaskademodel. Opgaven udbydes derfor ikke i delaftaler.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 40 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 60 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver er forpligtet til at udelukke tilbudsgivere etableret i lande opført på EU-liste over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner, jf. udbudslovens § 134 a, samt tilbudsgivere, som er omfattet af EU’s sanktioner mod Rusland, jf. EU Forordning nr. 833/2014, artikel 5k. Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135-136, finder de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137 anvendelse i dette udbud. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser. Tilbudsgiver er ikke berettiget til at afgive alternative og sideordnede tilbud.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Bekendtgørelse
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning
Aktiver, der administreres af en kurator
Alvorlig professionel forseelse
Børnearbejde og andre former for menneskehandel
Deltagelse i en kriminel organisation
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret
Erhvervsvirksomheden er indstillet
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme
Insolvens
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
Konkurs
Korruption
Ophævelse eller en lignende sanktion
Overtrædelse af forpligtelse relateret til betaling af skatter
Overtrædelse af forpligtelse relateret til betaling af sociale bidrag
Svig
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet
Tvangsakkord uden for konkurs
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Udbud af flytteydelser
Beskrivelse : Dette udbud vedrører Civicas udbud af rammeaftale vedr. levering af flytteydelser til følgende afdelinger: • Afdeling nr. 5: Stjerneparken • Afdeling nr. 11: Højstruplund • Afdeling nr. 13: Granparken • Afdeling nr. 14: Egeparken • Afdeling nr. 71: Abigaelsvej • Afdeling nr. 109: Svalevej • Afdeling nr. 112: Park Allé • Afdeling nr. 114: Bjerggården • Afdeling nr. 117: Assensvej • Afdeling nr. 202: Aarup • Afdeling nr. 311: Solbakken • Afdeling nr. 315: Lærkeparken • Afdeling nr. 317: Åhaven • Afdeling nr. 318: Bøgeparken • Afdeling nr. 319: Hesselhaven • Afdeling nr. 320: Ejerslykke • Afdeling nr. 303: Bergsvej • Afdeling nr. 321: Rydsåhaven i forbindelse med genhusning ved renovering af afdelingernes lejligheder. Oversigt over lejligheder i de enkelte afdelinger følger af Tilbudslisten. Afdelingerne står over for en større modernisering og energirenovering. Moderniseringen af boligerne er så omfattende, at nogle af beboerne skal genhuses imens renoveringen står på. Lejemål og pulterrum skal tømmes for alt indbo.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 98392000   Tjenesteydelser i forbindelse med forflytning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 63122000   Opmagasinering, 63100000   Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 40 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 60 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Ordregiver er forpligtet til at udelukke tilbudsgivere etableret i lande opført på EU-liste over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner, jf. udbudslovens § 134 a, samt tilbudsgivere, som er omfattet af EU’s sanktioner mod Rusland, jf. EU Forordning nr. 833/2014, artikel 5k. Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135-136, finder de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137 anvendelse i dette udbud. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser. Tilbudsgiver er ikke berettiget til at afgive alternative og sideordnede tilbud.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Tilbudsgiver skal angive sin samlede årsomsætning for det seneste disponible regnskabsår. Den samlede årsomsætning for det seneste disponible regnskabsår på min. 3,5 mio. DKK. Dette kan dokumenteres via seneste regnskab.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver skal angive sin egenkapital for det seneste disponible regnskabsår. Egenkapitalen for det seneste disponible regnskabsår skal være positiv. Dette kan dokumenteres via seneste regnskab.

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Tilbudsgiver skal som minimum angive én og maksimalt 10 referencer fra opgaver vedr. flytning af boliger (dækkende både etagebyggeri samt tæt-lav). Referencerne skal (til sammen) minimum dække over 100 flytninger. Såfremt Tilbudsgiver ikke har en reference, der indeholder flytning af både etagebyggeri samt tæt-lav-bebyggelse, kan Tilbudsgiver pulje to referencer for at opfylde kravet. Tilbudsgiver kan ligeledes pulje op til 10 referencer mhp. at opfylde kravet om 100 flytninger. Tilbudsgiver skal beskrive arbejdet/ydelsen i art og omfang, herunder om det er etage- eller tæt-lav, antal flytninger, kontraktværdi, tidspunkt for opgaveudførelsen samt modtageren af arbejdet/ydelsen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Evalueringsteknisk pris
Beskrivelse : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet i håndtering af beboere og samarbejde med Ordregiver
Beskrivelse : 40
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier : Der henvises til udbudsbetingelserne.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Adresse på udbudsdokumenterne : https://www.rib-software.com/dk/udbudsportal
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 17/12/2024   10:00:00 (UTC+1)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 3   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Tilladt
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns-lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 3
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Civica
Organisation, der behandler tilbud Civica
TED eSender Publications Office of the European Union
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Civica
Registreringsnummer : 35585885
By : Odense
Postnummer : 5000
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Enhed : Kevin Lousen (på vegne af Ordregiver)
E-mail : kelou@bdo.dk
Telefon : +4587106333
Internetadresse : https://civica.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +4572405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41 71 50 00
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn : Publications Office of the European Union
Registreringsnummer : PUBL
By : Luxembourg
Postnummer : 2417
Landsdel (NUTS) : Luxembourg   ( LU000 )
Land : Luxembourg
Telefon : +352 29291
Internetadresse : https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : bc7db663-bc28-4044-8e70-365b3dd93ce2   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 15/11/2024   10:04:40 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 701392-2024
EUT-S-nummer : 224/2024
Offentliggørelsesdato : 18/11/2024

Send til en kollega

0.035