1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
MOVIA
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Bytransport med jernbane, sporvogn, trolleybus eller bus
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
A23X - udbud af almindelig rutekørsel
Beskrivelse
:
Udbud af almindelig rutekørsel svarende til ca. 312.000 køreplantimer pr. år og 65 driftsbusser. Kørslen udbydes i 4 udbudsenheder. Der vil blive indgået kontrakter med forventet driftsstart i perioden fra 14. december 2025 til 29. marts 2026
Identifikator for proceduren
:
d53c68c1-4c1d-4dd3-90a4-bfeabe92427a
Tidligere bekendtgørelse
:
3aa9d81d-83be-4950-95b1-ac03f8aa5b29-01
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele på baggrund af indledende tilbud. Movia forbeholder sig endvidere retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de delkontrakter, der nævnes i udbudsbetingelsernes punkt 12.3. Movia vil prækvalificere op til 25 egnede ansøgere. Såfremt Movia modtager ansøgninger fra mere end 25 egnede ansøgere, vil Movia udvælge de 25 ansøgere, der efter Movias opfattelse har fremlagt de bedste og mest relevante referencer, jf. udbudsbetingelserne. En tilbudsgiver, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet er eller bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134 a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 4, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Forinden ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal ordregiver indhente endelig dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder for tilbudsfristen) og det seneste årsregnskab eller de seneste tre årsregnskaber. For udenlandske tilbudsgivere præsteres tilsvarende dokumentation. Såfremt tilbudsgiver som følge af årsager, der ikke kan tilregnes denne, ikke kan fremlægge dokumentationen, kan tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske egnethed på anden måde, som ordregiver skønner passende, jf. udbudslovens § 154, stk. 2
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 354 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Ansøgerne gøres opmærksom på, at der kan blive foretaget væsentlige ændringer i udbudsmaterialet som led i forhandlingerne, idet Movia forbeholder sig ret til at forhandle alle dele af udbudsmaterialet medmindre det udtrykkeligt er angivet, at en del af udbudsmaterialet ikke vil blive gjort til genstand for forhandlinger. Movia kan foretage tildeling på baggrund af første tilbud. Dette udbud eller dele heraf kan eventuelt annulleres eller udskydes, hvis der eksempelvis ikke kan opnås den fornødne bevillingsmæssige hjemmel. Ansøgerne betales ikke for udarbejdelse af anmodninger om deltagelse eller udarbejdelse af tilbud. Dette uanset en eventuel annullering. I overensstemmelse med forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked, er ansøgere forpligtet til at anmelde, om de har modtaget udenlandsk finansiel støtte som defineret i forordningen. Anmeldelse om modtagne subsidier eller erklæring om ikke at have modtaget anmeldelsespligtige subsidier skal vedlægges ansøgning om prækvalifikation. Ajourført anmeldelse/erklæring skal vedlægges tilbudsgivers endelige tilbud. Der henvises til udbudsbetingelserne for yderligere information. Kontrakten er omfattet af kravet om anvendelse af personer under oplæring, der blev indført med ændringen af udbudsloven, der trådte i kraft 1. juli 2022. Operatøren skal i forbindelse med udførelsen af kontrakten sikre oplæring af dennes medarbejdere i overensstemmelse med kontraktens pkt. 12.3. Movia afholder informationsmøde for operatører om udbuddet mandag 3. juni 2024 kl. 9.00. Tilmelding til informationsmødet skal ske senest den 28. maj 2024 til tla@moviatrafik.dk. Movia forventer at afholde mødet virtuelt via Teams.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Udbudsenhed 1
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 5C.
Intern ID
:
Udbudsenhed 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 974 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Fast værdi (i alt)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Udbudsenhed 2
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 350S
Intern ID
:
Udbudsenhed 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
574 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes punkt 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Fast værdi (i alt)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Udbudsenhed 3
Beskrivelse
:
Almindelig rutekørsel. Kørslen finder på udbudstidspunktet sted på linje 19
Intern ID
:
Udbudsenhed 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den ordinære kontraktperiode er 6 år med mulighed for forlængelse 2 x 4 år således at kontrakten kan løbe i alt 14 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
798 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Movia forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved anvendelse af tildelingskriteriet Pris. Evalueringen foretages på baggrund af priserne i den af tilbudsgiver udfyldte Tilbudsliste (udbudsbilag A). Den evalueringstekniske pris udgøres af de af de af tilbudsgiver tilbudte samlede årlige omkostninger fratrukket et eventuelt evalueringsteknisk fradrag, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 15.1.1 og 15.1.2. De samlede årlige omkostninger består af summen af de af tilbudsgiver tilbudte: Faste omkostninger pr. år, Busafhængige omkostninger pr. år og Køreplantimeafhængige omkostninger pr. år. Tilbudsgiveren med den lavest evalueringstekniske pris har afgivet det mest fordelagtige tilbud. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Fast værdi (i alt)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Efter klagenævnsloven § 7, stk. 1, skal klage over manglende prækvalifikation i henhold forsyningsvirksomhedsdirektivet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
MOVIA
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
MOVIA
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
MOVIA
Organisation, der udfører betalingen
:
MOVIA
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
211 479 818,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23X - udbud af almindelig rutekørsel
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
127 111 828,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland
:
Danmark
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A232101
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
23/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
14/11/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
127 111 828,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
133 649 521,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23X - udbud af almindelig rutekørsel
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
31 235 380,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland
:
Danmark
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A232102
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
23/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
14/11/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
GoCollective A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
31 235 380,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
34 757 798,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Keolis Danmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
A23X - udbud af almindelig rutekørsel
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
53 132 610,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland
:
Danmark
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
A232203
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
23/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
14/11/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
MOVIA
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
Keolis Danmark A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
53 132 610,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
57 751 549,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
MOVIA
Registreringsnummer
:
ORG-29896569
Postadresse
:
Gammel Køge Landevej 3
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Tina Larsen
Telefon
:
36131760
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
GoCollective A/S
Registreringsnummer
:
18429101
Postadresse
:
Skøjtevej 26
By
:
Kastrup
Postnummer
:
2770
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Henriette Koch Boyter
Telefon
:
20604496
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Keolis Danmark A/S
Registreringsnummer
:
13399433
Postadresse
:
Naverland 20
By
:
Glostrup
Postnummer
:
2600
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Thomas N. Nielsen
Telefon
:
61862997
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
cf69d7ff-5f66-40c2-9d2d-f5c693c3d83e
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
15/11/2024
13:14:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
15/11/2024
13:20:34 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
702043-2024
EUT-S-nummer
:
224/2024
Offentliggørelsesdato
:
18/11/2024