23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Odense Kommune

Flytteforretning til Komudbud


Odense Kommune

716144-2024 - Resultater
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – Flytteforretning til Komudbud
OJ S 229/2024 25/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Odense Kommune
E-mail trsli@odense.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Nyborg Kommune
E-mail trsli@odense.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Kommune
E-mail trsli@odense.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Fredericia Kommune
E-mail trsli@odense.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Kolding Kommune
E-mail trsli@odense.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Flytteforretning til Komudbud
Beskrivelse Nærværende udbud vedrører levering af flytteforretninger til de medlemskommuner af KomUdbud, som har forpligtet sig til at benytte den herved udbudte rammeaftale; Odense, Nyborg, Kolding, Aarhus og Fredericia. Der er tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger. Undtaget fra udbuddet er flytninger, hvor Ordregiver har helt særlige krav til flytningens beskaffenhed, herunder eksempelvis – men ikke begrænset til – flytning af museumsgenstande, musikinstrumenter, til kultur- og idrætsarrangementer, hjælpemidler, fortrolige dokumenter og lignende.
Identifikator for proceduren ac59cfa4-6f62-490d-a99b-ab3c02138be7
Tidligere bekendtgørelse : 200c3d17-2c22-40c3-bbe3-a6157be47acc-01
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 63100000   Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed, 63710000   Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 27 700 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udelukkelsesgrunde: Udbuddet omfatter alle frivillige udelukkelsesgrunde med undtagelse af § 137, stk. 1, nr. 6 Særlige aftalevilkår: ”Der henvises til de til udbudsmaterialet vedlagte ”Bilag 1 – Underskriftsbilag”, hvoraf særlige aftalevilkår følger, herunder arbejdsklausuler, ligesom rammeaftalen indeholder regulering vedr. Ruslandsforordningen o.lign.”
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Odense Kommune og Nyborg Kommune
Beskrivelse : Levering af flytteforretning til Odense og Nyborg Kommuner. Udbuddet vedrører indkøb af flytteforretninger til Ordregiver. Der er tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger. Undtaget fra udbuddet er flytninger, hvor Ordregiver har helt særlige krav til flytningens beskaffenhed, herunder eksempelvis – men ikke begrænset til – flytning af museumsgenstande, musikinstrumenter, til kultur- og idrætsarrangementer, hjælpemidler, fortrolige dokumenter og lignende. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til udbudsmaterialets ”Bilag 2 – Kravspecifikation”, ”Bilag 1 – Underskriftsbilag” samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Intern ID : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 63100000   Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed, 63710000   Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 700 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 17 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Det er prisen under ”Samlet evalueringsteknisk pris” fra ”Udbudsbilag A – Tilbudsliste” for hver delaftale, der indgår i evalueringen. Hvert tilbud tildeles ud fra denne sum point på en skala fra 0 til 10 efter en lineær model. Tilbuddet med den laveste pris for hver delaftale tildeles 10 point
Vægtning (pointantal, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Ved vurdering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på tilbudsgivers: Opgaveløsning (40 %) Arbejdsmiljø (60 %) Delkriterierne indgår i underkriteriet ”Kvalitet” med den vægt, der er anført i parenteserne. Tilbudsgiver skal beskrive sin procedure for opgaveløsning i forbindelse med en flytteopgave, herunder planlægnings- og flytteprocedure.
Vægtning (pointantal, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Odense Kommune, Nyborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Aarhus Kommune
Beskrivelse : Levering af flytteforretning til Aarhus Kommune Udbuddet vedrører indkøb af flytteforretninger til Ordregiver. Der er tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger. Undtaget fra udbuddet er flytninger, hvor Ordregiver har helt særlige krav til flytningens beskaffenhed, herunder eksempelvis – men ikke begrænset til – flytning af museumsgenstande, musikinstrumenter, til kultur- og idrætsarrangementer, hjælpemidler, fortrolige dokumenter og lignende. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til udbudsmaterialets ”Bilag 2 – Kravspecifikation”, ”Bilag 1 – Underskriftsbilag” samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Intern ID : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 63100000   Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed, 63710000   Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 400 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 10 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Det er prisen under ”Samlet evalueringsteknisk pris” fra ”Udbudsbilag A – Tilbudsliste” for hver delaftale, der indgår i evalueringen. Hvert tilbud tildeles ud fra denne sum point på en skala fra 0 til 10 efter en lineær model. Tilbuddet med den laveste pris for hver delaftale tildeles 10 point
Vægtning (pointantal, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Ved vurdering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på tilbudsgivers: Opgaveløsning (40 %) Arbejdsmiljø (60 %) Delkriterierne indgår i underkriteriet ”Kvalitet” med den vægt, der er anført i parenteserne. Tilbudsgiver skal beskrive sin procedure for opgaveløsning i forbindelse med en flytteopgave, herunder planlægnings- og flytteprocedure.
Vægtning (pointantal, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Aarhus Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Fredericia Kommune
Beskrivelse : Levering af flytteforretning til Fredericia Kommune. Udbuddet vedrører indkøb af flytteforretninger til Ordregiver. Der er tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger. Undtaget fra udbuddet er flytninger, hvor Ordregiver har helt særlige krav til flytningens beskaffenhed, herunder eksempelvis – men ikke begrænset til – flytning af museumsgenstande, musikinstrumenter, til kultur- og idrætsarrangementer, hjælpemidler, fortrolige dokumenter og lignende. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til udbudsmaterialets ”Bilag 2 – Kravspecifikation”, ”Bilag 1 – Underskriftsbilag” samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Intern ID : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 63100000   Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed, 63710000   Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 600 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Det er prisen under ”Samlet evalueringsteknisk pris” fra ”Udbudsbilag A – Tilbudsliste” for hver delaftale, der indgår i evalueringen. Hvert tilbud tildeles ud fra denne sum point på en skala fra 0 til 10 efter en lineær model. Tilbuddet med den laveste pris for hver delaftale tildeles 10 point
Vægtning (pointantal, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Ved vurdering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på tilbudsgivers: Opgaveløsning (40 %) Arbejdsmiljø (60 %) Delkriterierne indgår i underkriteriet ”Kvalitet” med den vægt, der er anført i parenteserne. Tilbudsgiver skal beskrive sin procedure for opgaveløsning i forbindelse med en flytteopgave, herunder planlægnings- og flytteprocedure.
Vægtning (pointantal, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Fredericia Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Kolding Kommune
Beskrivelse : Levering af flytteforretning til Kolding Kommune. Levering af flytteforretning til Odense og Nyborg Kommuner. Udbuddet vedrører indkøb af flytteforretninger til Ordregiver. Der er tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger. Undtaget fra udbuddet er flytninger, hvor Ordregiver har helt særlige krav til flytningens beskaffenhed, herunder eksempelvis – men ikke begrænset til – flytning af museumsgenstande, musikinstrumenter, til kultur- og idrætsarrangementer, hjælpemidler, fortrolige dokumenter og lignende. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til udbudsmaterialets ”Bilag 2 – Kravspecifikation”, ”Bilag 1 – Underskriftsbilag” samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Intern ID : 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 60100000   Vejtransport, 63100000   Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed, 63710000   Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 500 000,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Det er prisen under ”Samlet evalueringsteknisk pris” fra ”Udbudsbilag A – Tilbudsliste” for hver delaftale, der indgår i evalueringen. Hvert tilbud tildeles ud fra denne sum point på en skala fra 0 til 10 efter en lineær model. Tilbuddet med den laveste pris for hver delaftale tildeles 10 point
Vægtning (pointantal, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Ved vurdering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på tilbudsgivers: Opgaveløsning (40 %) Arbejdsmiljø (60 %) Delkriterierne indgår i underkriteriet ”Kvalitet” med den vægt, der er anført i parenteserne. Tilbudsgiver skal beskrive sin procedure for opgaveløsning i forbindelse med en flytteopgave, herunder planlægnings- og flytteprocedure.
Vægtning (pointantal, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 27 700 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 36 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 27 700 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 17 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 12 700 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Møbeltransport Danmark National A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 13 031 148,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten LOT-0001
Titel Odense Kommune og Nyborg Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 02/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 04/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Odense Kommune, Nyborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 10 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 8 400 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Møbeltransport Danmark National A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 9 796 080,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten LOT-0002
Titel Aarhus Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 02/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 17/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Aarhus Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 4 500 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 600 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn First Mover Group Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 3
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 3 457 500,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten LOT-0003
Titel Fredericia Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 02/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 23/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Fredericia Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 4 500 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn First Mover Group Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 4
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 3 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten LOT-0004
Titel Kolding Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 02/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 08/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Odense Kommune
Registreringsnummer : ORG-35209115
Postadresse : Flakhaven 2    
By : Odense C
Postnummer : 5000
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Enhed : Trine Lind
E-mail : trsli@odense.dk
Telefon : 51705909
Internetadresse : https://www.odense.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Nyborg Kommune
Registreringsnummer : 29189722
Postadresse : Torvet 1    
By : Nyborg
Postnummer : 5800
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
E-mail : trsli@odense.dk
Telefon : 21638615
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Aarhus Kommune
Registreringsnummer : 55133018
Postadresse : Rådhuspladsen 2    
By : Aarhus C
Postnummer : 8000
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : trsli@odense.dk
Telefon : 21638615
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Fredericia Kommune
Registreringsnummer : 69116418
Postadresse : Gothersgade 20    
By : Fredericia
Postnummer : 7000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : trsli@odense.dk
Telefon : 21638615
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Kolding Kommune
Registreringsnummer : 29189897
Postadresse : Akseltov 1    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : trsli@odense.dk
Telefon : 21638615
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Møbeltransport Danmark National A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 28305265
Postadresse : P.O. Pedersens Vej 28    
By : Aarhus N
Postnummer : 8200
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Steen Hansen
E-mail : mobel@mobel.dk
Telefon : 70104400
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : First Mover Group Denmark ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 22863326
Postadresse : Kanalholmen 31    
By : Hvidovre
Postnummer : 2650
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Jesper Olsen
Telefon : 22863326
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003, LOT-0004
8.1.
ORG-0010
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 944230b2-4e23-49ca-b34d-af3a7b56cd32   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 21/11/2024   14:51:08 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 21/11/2024   14:56:06 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 716144-2024
EUT-S-nummer : 229/2024
Offentliggørelsesdato : 25/11/2024

Send til en kollega

0.062