23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
27.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Sjælland

Bustransport personale


Region Sjælland

724689-2024 - Resultater
Danmark – Persontransport, ikke rutekørsel – Bustransport personale
OJ S 231/2024 27/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Bustransport personale
Beskrivelse Bustransport personale
Identifikator for proceduren 2fc396f1-3077-4cc6-8b90-3b9d505c054c
Tidligere bekendtgørelse : 43f21e03-e1c0-4c30-9aec-888498b9ae00-01
Intern ID emn-2022-10285
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner m.v.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 21 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt. tilbud, stille spørgsmål m.m. Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet. I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet. Tilbudsgiver skal jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6 indgive et ESPD sammen med sit tilbud. Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 134 a, 135 og 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6 medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens § 138. Tilbudsgivere skal vedhæfte en gyldig serviceattest ved afgivelse af tilbud jf. nedenstående. For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen. For udenlandske virksomheder skal dokumentationen i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i 135, stk. 1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. I forhold til § § 135, stk. 3 og 137, stk. 1, nr. 2 og 7 skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 eller 3,og § 137, stk. 1 nr. 2 eller 7, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land hvor Tilbudsgiveren er etableret. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden anmodningsdatoen. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.6, kan fremsendes på dansk eller engelsk. Eventuelle bilag omfattende produktdatablade, tekniske specifikationer, brochure materiale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt dokumentationen ikke foreligger på dansk. Det anslåede antal og det maksimale antal fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.2.1.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : KBH-SLA PSYK
Beskrivelse : KBH-SLA PSYK
Intern ID : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet og Funktionalitet
Beskrivelse : Kvalitet og Funktionalitet
Vægtning (pointantal, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Miljø
Beskrivelse : Miljø
Vægtning (pointantal, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (pointantal, præcis) : 45
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : KBH-NYK F
Beskrivelse : KBH-NYK F
Intern ID : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : "Indkøb til Region Sjællands hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner"
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Anden tjenesteydelseskontrakt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet og Funktionalitet
Beskrivelse : Kvalitet og Funktionalitet
Vægtning (pointantal, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Miljø
Beskrivelse : Miljø
Vægtning (pointantal, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (pointantal, præcis) : 45
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere : Region Sjællands hospitaler/sygehuse, administrationsenheder og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Køge Nord-Nyk F
Beskrivelse : Køge Nord-Nyk F
Intern ID : 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : "Indkøb til Region Sjællands hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner"
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet og Funktionalitet
Beskrivelse : Kvalitet og Funktionalitet
Vægtning (pointantal, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Miljø
Beskrivelse : Miljø
Vægtning (pointantal, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (pointantal, præcis) : 45
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 21 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn DitoBus Excursions A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator KBH-SLA PSYK - DitoBus Excursions A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 4 000 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten KBH-SLA PSYK - DitoBus Excursions A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 01/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 17/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 1 850 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 1 950 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn DitoBus Excursions A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator KBH-NYK F - DitoBus Excursions A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 7,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten KBH-NYK F - DitoBus Excursions A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 01/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 18 500 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 19 500 000,00   DKK
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Anden tjenesteydelseskontrakt
Kategori af køretøj Bus (M3)
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 0
Antallet af renere køretøjer 0
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Anchersen-Fladså ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Køge Nord-Nyk F - Anchersen-Fladså ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 5 500 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Køge Nord-Nyk F - Anchersen-Fladså ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 01/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 5 000 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 7 000 000,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Sjælland
Registreringsnummer : 29190658
Afdeling : Koncern Indkøb
Postadresse : Alleen 15    
By : Sorø
Postnummer : 4180
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Jesper Carlsen
Telefon : +45 40249776
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnerens Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : DitoBus Excursions A/S
Registreringsnummer : 31171520
Postadresse : K.P. Danøsvej 2    
By : Holbæk
Postnummer : 4300
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
E-mail : pw@ditobus.dk
Telefon : +45 59440200
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Anchersen-Fladså ApS
Registreringsnummer : 36972688
Postadresse : Jernholmen 20-22    
By : Hvidovre
Postnummer : 2650
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 31522056
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 151d42a2-e746-42a4-9e96-d6738f7d76bd   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 25/11/2024   11:25:45 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 25/11/2024   20:00:41 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 724689-2024
EUT-S-nummer : 231/2024
Offentliggørelsesdato : 27/11/2024

Send til en kollega

0.047