Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=176678&B=DR
Udbyder
DR
Opdateringer
III.1.3)
Placering af det tekst, der skal ændres:Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
I stedet for:
2) Tilbudsgiver skal kunne tilbyde bustransport ved afrejser og ankomster i hele Danmark.
Læses:
Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge ESPD'et til foreløbig dokumentation for Tilbudsgiverens opfyldelse af DRs krav til egnethed samt økonomisk og teknisk formåen.
DRs formular til ESPD'et er vedlagt udbuddet som en fil, der alene kan åbnes, læses og udfyldes ved upload via https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome
Når Tilbudsgiver har udfyldt ESPD'et gemmes det igen som en elektronisk fil, som DR kan åbne via web-sitet i forbindelse med tilbudsevaluering og evaluering af konditionsmæssighed.
Udbud af bustransport for DRs medarbejdere
DR
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Irene Gabel
Telefon: +45 28542257
E-mail: irga@dr.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Udbud af bustransport for DRs medarbejdere.
Udbud af rammeaftale vedrørende bustransport af DRs medarbejdere i større og mindre grupper. Hovedandelen af transportbestillingerne vil have afgangssted i DR Byen, som er placeret i Ørestad Nord på Amager. Der er både korte og lange busture, og selvom hovedparten foretages inden for landets grænser, er der også enkelte, der indebærer ture til f.eks. Tyskland og Sverige.
København.
Bustransport af DRs medarbejdere i henhold til enkeltstående leveranceaftaler under rammeaftalen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Soliditetsgraden skal minimum være 20 % i det seneste regnskabsår.
2) Senest afsluttede årsregnskab skal indeholde en blank revisorpåtegning (eller virksomheden skal kunne vedlægge tilsvarende erklæring fra en revisor).
1) Tilbudsgiver skal som virksomhed have mindst 20 ansatte.
2) Tilbudsgiver skal kunne tilbyde bustransport ved afrejser og ankomster i hele Danmark.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge ESPD'et til foreløbig dokumentation for Tilbudsgiverens opfyldelse af DRs krav til egnethed samt økonomisk og teknisk formåen.
DRs formular til ESPD'et er vedlagt udbuddet som en fil, der alene kan åbnes, læses og udfyldes ved upload via https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome
Når Tilbudsgiver har udfyldt ESPD'et gemmes det igen som en elektronisk fil, som DR kan åbne via websitet i forbindelse med tilbudsevaluering og evaluering af konditionsmæssighed.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Valby
2500
Danmark
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiske indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Lov om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer kan hentes på www.retsinformation.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk