23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 247-451334
Offentliggjort
22.12.2016
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Sydøstjyllands Brandvæsen I/S

Opbygning af brandkøretøjer til Sydøstjyllands Brandvæsen


Sydøstjyllands Brandvæsen I/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Sydøstjyllands Brandvæsen I/S
35439862
Endelavevej 5
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Jacob Holm Jørgensen
Telefon: +45 76292026
E-mail: udbud-hho@horsens.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.indkob-hho.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Opbygning af brandkøretøjer til Sydøstjyllands Brandvæsen.

Sagsnr.: 88.00.00-16-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144213
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der udbydes opbygning af brandbiler på eksisterende chassiser, fordelt på 2 delaftaler, hhv. tanksprøjter og tankvogne.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Opbygning af Tanksprøjter

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144212
34144213
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Horsens og Hedensted Kommuner.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes opbygning af 5 tanksprøjter på eksisterende chassiser. Ordregiver har selv indkøbt chassiser til formålet.

Udbuddet gennemføres efter proceduren udbud med forhandling. Ordregiver forbeholder sig dog retten til at antage et indledende tilbud, og dermed ikke gennemføre forhandlinger.

Der er mulighed for at afgive en kombinationsrabat, såfremt der sker tildeling af begge rammeaftaler til samme tilbudsgiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Afprøvning og levering, samt service- og garantibestemmelser / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på tilvalg af følgende udstyr:

Optionspakker:

Til 1 køretøj: Skæreslukkersystem, CAFS-anlæg samt elektrisk spil

Til 2 køretøjer: CAFS-anlæg samt elektrisk spil

Til 2 køretøjer: Mindre CAFS-anlæg samt elektrisk spil.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Opbygning af tankvogne

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34223200
34144213
34144212
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Horsens og Hedensted Kommuner.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes opbygning af 2 tankvogne til Sydøstjyllands Brandvæsen.

Den ene tankvogn skal have en tankkapacitet på ca. 8 000 L vand. Den anden tankvogn skal have en tankkapacitet på ca. 12 000 L vand.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Afprøvning og levering, samt service- og garantibestemmelser / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

— Vandkanon

— Dyser til kørende slukning

— Integreret skumtank

— Betræk i læder

— Tophængt bagklap til pumperum.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 241-438929
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Opbygning af Tanksprøjter

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Opbygning af tankvogne

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbyder har erfaret, at de stillede mindstekrav til egnethed er af en sådan karakter, at de vil medføre en uhensigtsmæssig begrænsning af konkurrencen, hvorfor udbuddet annulleres.

Kontrakten agtes genudbudt hurtigst muligt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Jf. Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud:

§7 Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/12/2016

Send til en kollega

0.317