Fakta om udbudet
Udbyder
Sydøstjyllands Brandvæsen I/S
Opbygning af brandkøretøjer til Sydøstjyllands Brandvæsen
Sydøstjyllands Brandvæsen I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35439862
Endelavevej 5
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Jacob Holm Jørgensen
Telefon: +45 76292026
E-mail: udbud-hho@horsens.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.indkob-hho.dk
Del II: Genstand
Opbygning af brandkøretøjer til Sydøstjyllands Brandvæsen.
Der udbydes opbygning af brandbiler på eksisterende chassiser, fordelt på 2 delaftaler, hhv. tanksprøjter og tankvogne.
Opbygning af Tanksprøjter
Horsens og Hedensted Kommuner.
Der udbydes opbygning af 5 tanksprøjter på eksisterende chassiser. Ordregiver har selv indkøbt chassiser til formålet.
Udbuddet gennemføres efter proceduren udbud med forhandling. Ordregiver forbeholder sig dog retten til at antage et indledende tilbud, og dermed ikke gennemføre forhandlinger.
Der er mulighed for at afgive en kombinationsrabat, såfremt der sker tildeling af begge rammeaftaler til samme tilbudsgiver.
Option på tilvalg af følgende udstyr:
Optionspakker:
Til 1 køretøj: Skæreslukkersystem, CAFS-anlæg samt elektrisk spil
Til 2 køretøjer: CAFS-anlæg samt elektrisk spil
Til 2 køretøjer: Mindre CAFS-anlæg samt elektrisk spil.
Opbygning af tankvogne
Horsens og Hedensted Kommuner.
Der udbydes opbygning af 2 tankvogne til Sydøstjyllands Brandvæsen.
Den ene tankvogn skal have en tankkapacitet på ca. 8 000 L vand. Den anden tankvogn skal have en tankkapacitet på ca. 12 000 L vand.
— Vandkanon
— Dyser til kørende slukning
— Integreret skumtank
— Betræk i læder
— Tophængt bagklap til pumperum.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Opbygning af Tanksprøjter
Del V: Kontrakttildeling
Opbygning af tankvogne
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbyder har erfaret, at de stillede mindstekrav til egnethed er af en sådan karakter, at de vil medføre en uhensigtsmæssig begrænsning af konkurrencen, hvorfor udbuddet annulleres.
Kontrakten agtes genudbudt hurtigst muligt.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Jf. Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud:
§7 Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk