Fakta om udbudet
Udbyder
Trafikselskabet Movia
Operationel leasing af køretøjer til Movia
Trafikselskabet Movia
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
Gammel Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
E-mail: ank@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219921.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.moviatrafik.dk
Del II: Genstand
Operationel leasing af køretøjer til Movia.
Movia har i dag køretøjer som benyttes til forskellige formål såsom møder uden for huset, vedligehold af salgsmaskiner på salgsstederne, vedligehold af stoppesteder, billetkontrol mm.
Movia ejer i dag selv alle køretøjer. Der ønskes at indgå aftale om operationelt leasing for en 60-måneder periode af fabriksnye køretøjer
Levering af anførte køretøjer
Indretning af kassevogne med reoler, lysbro mm. (Der reserveres et beløb til at leverandøren står for indretning. Movia deltager aktivt med hvordan indretningen skal være)
Foliering af leverede køretøjer (Der reserveres et beløb til at leverandøren står for foliering. Movia deltager aktivt med hvordan folieringen skal være)
Fuld service og reparationsaftale
Håndtering af driftsregninger
Mulighed for online oplysninger af km kørt og brændstofforbrug (Fleet management)
Lånebil ved reparation, service og syn.
Movia har i dag køretøjer som benyttes til forskellige formål såsom møder uden for huset, vedligehold af salgsmaskiner på salgsstederne, vedligehold af stoppesteder, billetkontrol mm.
Movia ejer i dag selv alle køretøjer. Der ønskes at indgå aftale om operationelt leasing for en 60-måneder periode af følgende fabriksnye køretøjer:
Køretøjer — type
Antal
Mødebil
3
Mandskabsvogn
1
Lille kassevogn
1
Kassevogn
13
Stor kassevogn
4
Opgaven omfatter overordnet følgende elementer:
Levering af anførte køretøjer
Indretning af kassevogne med reoler, lysbro mm. (Der reserveres et beløb til at leverandøren står for indretning. Movia deltager aktivt med hvordan indretningen skal være)
Foliering af leverede køretøjer
Fuld service og reparationsaftale
Håndtering af driftsregninger
Mulighed for online oplysninger af km kørt og brændstofforbrug (Fleet management)
Lånebil ved reparation, service og syn.
Ved et konsortium, skal hver deltager i konsortiet med ansøgningen fremlægges dokumentation i form af et korrekt udfyldt ESPD. Hvis ansøger i relation til egnethed baserer sig på andre økonomiske aktørers ressourcer skal der for hver af de pågældende økonomiske aktører sammen med ansøgningen fremlægges et korrekt udfyldt ESPD.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Operationel leasing af køretøjer til Movia
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1) Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk