1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Familieretshuset
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af kontrakt vedrørende flytning og overlevering af arkivalier
Beskrivelse
:
Dette udbud angår flytning, registrering/katalogisering samt klargøring og overlevering af arkivalier til Rigsarkivet. Familieretshuset ønsker at flytte sine papirarkivalier fra nuværende arkiver til Rigsarkivet. Arkivalierne befinder sig pt. hos en leverandør samt på Familieretshusets eget arkiv, som drejer sig om 11 forskellige lokationer placeret forskellige steder i hele landet. Arkivalierne skal afleveres til Rigsarkivet.
Identifikator for proceduren
:
3b61b7cd-ba51-499b-9ad5-cf643b6db707
Tidligere bekendtgørelse
:
1555fc48-66a5-4c7e-b5a1-28f7b0e8f41e-01
Intern ID
:
Udbud af kontrakt vedrørende flytning og overlevering af arkivalier
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
79560000
Arkiveringsvirksomhed
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport),
60100000
Vejtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Arbejdet foregår på flere af ordregivers lokationer i Danmark. Der er i alt tale om 12 lokationer; 5 i Jylland, 1 på Bornholm og resten på Sjælland. NUTS-kode: DK Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
9 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten med bilag træder i kraft, når den er underskrevet af begge parter, og løber indtil opgaven, jf. bilag 2 - Opgavebeskrivelse er udført.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud af kontrakt vedrørende flytning og overlevering af arkivalier
Beskrivelse
:
Dette udbud angår flytning, registrering/katalogisering samt klargøring og overlevering af arkivalier til Rigsarkivet. Familieretshuset ønsker at flytte sine papirarkivalier fra nuværende arkiver til Rigsarkivet. Arkivalierne befinder sig pt. hos en leverandør samt på Familieretshusets eget arkiv, som drejer sig om 11 forskellige lokationer placeret forskellige steder i hele landet. Arkivalierne skal afleveres til Rigsarkivet.
Intern ID
:
Udbud af kontrakt vedrørende flytning og overlevering af arkivalier
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
79560000
Arkiveringsvirksomhed
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport),
60100000
Vejtransport
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
I forhold til lokationerne i Jylland skal der afgives to priser for hver lokation: • Den ene pris skal indeholde klargøring og transport til Rigsarkivet på Haderslevvej 45, 6200 Aabenraa, jf. bilag 3 – Tilbudsliste, og • Den anden pris vil være én option, der skal indeholde klargøring og transport til Rigsarkivet på Kalvebod Brygge 34, 1560 København, jf. bilag 3 – Tilbudsliste.
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Arbejdet foregår på flere af ordregivers lokationer i Danmark. Der er i alt tale om 12 lokationer; 5 i Jylland, 1 på Bornholm og resten på Sjælland. NUTS-kode: DK Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed
:
Ubegrænset
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
9 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten med bilag træder i kraft, når den er underskrevet af begge parter, og løber indtil opgaven, jf. bilag 2 - Opgavebeskrivelse er udført.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Familieretshuset
Organisation, der udfører betalingen
:
Familieretshuset
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
6 099 563,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Fjernarkiv Danmark ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Vindende tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
6 099 563,20
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
24-C0053
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Familieretshuset
Registreringsnummer
:
29445710
Postadresse
:
Ellebjergvej 52
By
:
København SV
Postnummer
:
2450
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Sakena Ali Beyer
Telefon
:
51634630
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Fjernarkiv Danmark ApS
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
37773123
Postadresse
:
Bødkervej 5
By
:
Jyderup
Postnummer
:
4450
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Thomas Kjeldsen Eltorp
Telefon
:
70279010
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
d6c24217-9f18-4c7f-afcf-ce03990260f0
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/12/2024
14:02:50 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
20/12/2024
14:03:11 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
792845-2024
EUT-S-nummer
:
250/2024
Offentliggørelsesdato
:
24/12/2024