Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Haderslev Kommune
Vindere
Personbefordring Haderslev Kommune — Endelig tilbudsfase af 21.3.2017
(02.06.2017)
Rutebilselskabet Haderslev A/S
Egegårdsvej 20
5260 Odense S
Personbefordring til Haderslev Kommune 2017-2025
Haderslev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189757
Gåskærgade 26 -28
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Bøg Nielsen
E-mail: heki@haderslev.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64333182.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.haderslev.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64333182.aspx
Del II: Genstand
Personbefordring til Haderslev Kommune 2017-2025.
Prækvalifikationen vedrører udbud på levering af personbefordring til Haderslev Kommune.
Prækvalifikationen og udbuddet vedrører
— Befordring af elever til Haderslev Kommunes folkeskoler (fælles tilrettelagt befordring).
— Individuelt tilrettelagt befordring til og fra specialskoler, specialklasser, SFO samt kørsel til og fra aflastningsadresser.
— Fagkørsel (skemalagt kørsel til f.eks. svømning).
— Befordring af elever mellem Louiseskolens forskellige afdelinger.
— Ekskursionskørsel, som kan gennemføres med skolebusser mellem ind og hjemkørsel.
— Befordring af elever til Haderslev Kommunes Særligt Tilrettelagte Ungdomsuddannelse, (STU).
— Befordring af syge elever til folkeskoler og ungdomsuddannelser.
— Befordring af borgere, som er visiteret til Haderslev Kommunes dagcentre.
Aftalen vedr. befordring af borgere til dagcenter vil formentligt få et driftsstarttidspunkt, der ligger 2-3 måneder senere end kontraktstart på den øvrige opgave.
Det samlede budget for opgaven er i perioden august 2017-juli 2018 — 18 000 000 DKK for al kørsel på Børn og Kulturservice samt STU og 2 300 000 for befordring til dagcentre.
Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2025-2027.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk