23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Esbjerg Kommune

Udbud på kørsel af borgere til dagtilbud


Esbjerg Kommune

23590-2025 - Resultater
Danmark – Persontransport, ikke rutekørsel – Udbud på kørsel af borgere til dagtilbud
OJ S 9/2025 14/01/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Esbjerg Kommune
E-mail aloso@esbjerg.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på kørsel af borgere til dagtilbud
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af kørsel af borgere til visiteret dagtilbud på et antal destinationer i Esbjerg Kommune. Brugergruppen udgør fysisk og psykisk handicappede, syge og svage borgere, som er visiteret til dagtilbud jf. Serviceloven § 117. Der kan være tale om kørestolsbrugere, der skal hjælpes med alt, eller borgere, som skal have megen hjælp til at gå. Mange bliver usikre ved ind- og udstigning. Nogle borgere har ikke noget verbalt sprog. Ordregiver kan ikke angive hvor mange borgere, der har behov for kørestol, trappetjenere ol., da der hele tiden vil være af- og tilgange, men køreliste for en repræsentativ uge kan anvendes for tilbudsgiver som indikation. Der er pt. dagtilbud på 6 adresser i Esbjerg Kommune – Landlyst i Tarp, Esbjerg N, Fovrfeld i Esbjerg V, Skovbo i Esbjerg C, Hedelund i Esbjerg Ø, Solgården i Bramming, Margrethegården i Ribe. Åbningstiderne er ens på alle disse lokationer. Der kan i kontraktperioden ske ændringer af ovenstående. Der skal forventes kørsel 52 uger årligt, alle hverdage i tidsrummet mellem kl. 8.30 og 17.00. Der skal ikke foretages kørsler på helligdage. Det må forventes, at borgere ved hjemkørsel tidligst kan afhentes kl. 15.30 og senest kl. 16.00.
Identifikator for proceduren 8b02bb49-f13e-4ced-89ac-d13cad7e8aa0
Tidligere bekendtgørelse : 579642-2024
Intern ID 328718
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 39 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da det vurderes, at det ikke giver værdi for hverken tilbudsgiver eller for ordregiver at foretage en opdeling. Derudover begrænses ordregivers kontraktadministration, når opgaverne samles hos en leverandør.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud på kørsel af borgere til dagtilbud
Beskrivelse : Udbuddet vedrører levering af kørsel af borgere til visiteret dagtilbud på et antal destinationer i Esbjerg Kommune. Brugergruppen udgør fysisk og psykisk handicappede, syge og svage borgere, som er visiteret til daghjem jf. Serviceloven § 117. Der kan være tale om kørestolsbrugere, der skal hjælpes med alt, eller borgere, som skal have megen hjælp til at gå. Mange bliver usikre ved ind- og udstigning. Nogle borgere har ikke noget verbalt sprog. Ordregiver kan ikke angive hvor mange borgere, der har behov for kørestol, trappetjenere ol., da der hele tiden vil være af- og tilgange, men køreliste for en repræsentativ uge (uge 37) kan anvendes for tilbudsgiver som indikation. Der er pt. daghjem på 6 adresser i Esbjerg Kommune – Landlyst i Tarp, Esbjerg N, Fovrfeld i Esbjerg V, Skovbo i Esbjerg C, Hedelund i Esbjerg Ø, Solgården i Bramming, Margrethegården i Ribe. Åbningstiderne er ens på alle disse lokationer. Der kan i kontraktperioden ske ændringer af ovenstående. Der skal forventes kørsel 52 uger årligt, alle hverdage i tidsrummet mellem kl. 8.30 og 17.00. Der skal ikke foretages kørsler på helligdage. Det må forventes, at borgere ved hjemkørsel tidligst kan afhentes kl. 15.30 og senest kl. 16.00.
Intern ID : 328718
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2025
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 39 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet - beskrivelse af service
Vægtning (procentdel, præcis) : 25

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 75
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Esbjerg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 39 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Esbjerg Taxa Kørselskontor A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 80854
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 80854
Titel Udbud på kørsel af borgere til visiteret dagtilbud / Esbjerg Taxa Kørselskontor A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 21/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 07/01/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Esbjerg Kommune
Registreringsnummer : 29189803
Postadresse : Torvegade 74    
By : Esbjerg
Postnummer : 6700
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Anne Karkov Sørensen
E-mail : aloso@esbjerg.dk
Telefon : +45 76161616
Internetadresse : https://www.esbjerg.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn : Esbjerg Taxa Kørselskontor A/S
Registreringsnummer : 39399253
Postadresse : Lillebæltsvej 10    
By : Esbjerg N
Postnummer : 6715
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Telefon : 75143344
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 5600b503-b5fd-4607-8fc2-4efbc17f58db   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 13/01/2025   10:16:08 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 23590-2025
EUT-S-nummer : 9/2025
Offentliggørelsesdato : 14/01/2025

Send til en kollega

0.094