23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Kolding kommune

Udbud af ad hoc buskørsel gennem dynamisk indkøbssystem


Kolding kommune

86896-2025 - Resultater
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – Udbud af ad hoc buskørsel gennem dynamisk indkøbssystem
OJ S 27/2025 07/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kolding kommune
E-mail beved@kolding.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af ad hoc buskørsel gennem dynamisk indkøbssystem
Beskrivelse Kolding Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem på indkøb af ad hoc buskørsel til samtlige ordregivers enheder og institutioner. Det dynamiske indkøbssystem omfatter buskørsel af ordregivers ad hoc kørsel, hvor ordregiver ikke på anden vis er aftalebelagt, eller benytter egne busser. Visiteret kørsel af f.eks. specialbørn, handicappede og ældre er ikke omfattet af udbuddet. Fast kørsel til fx idræt og svømning er heller ikke omfattet af udbuddet.
Identifikator for proceduren 2b3c0687-e13c-45f6-9f17-228a72fe0fee
Tidligere bekendtgørelse 133521-2021
Intern ID 107786
Udbudsprocedure Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af ad hoc buskørsel gennem dynamisk indkøbssystem
Beskrivelse Kolding Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem på indkøb af ad hoc buskørsel til samtlige ordregivers enheder og institutioner. Det dynamiske indkøbssystem omfatter buskørsel af ordregivers ad hoc kørsel, hvor ordregiver ikke på anden vis er aftalebelagt, eller benytter egne busser. Visiteret kørsel af f.eks. specialbørn, handicappede og ældre er ikke omfattet af udbuddet. Fast kørsel til fx idræt og svømning er heller ikke omfattet af udbuddet.
Intern ID 107786
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Beskrivelse Pris
Vægtning (procentdel, præcis) 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 39 800,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Peter Henningsen
Tilbud
Tilbud – Identifikator 85928
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 1 850,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 85928
Titel HLP0032145 Sjølund-Hejls Skole 1A til Kolding d. 20.2.25 / Peter Henningsen
Dato for indgåelse af kontrakten 30/01/2025
Vinder
Officielt navn Vojens Taxi Service ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 85976
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 28 300,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 85976
Titel HLP0032164 - Lyshøjskolens 7A og B til Harzen 1.-4. september 2025 / Vojens Taxi Service ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 03/02/2025
Vinder
Officielt navn Vojens Taxi Service ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 86019
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 3 575,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 86019
Titel HLP0032205- Koncert i Aarhus - Troels - 30.01.2025 / Vojens Taxi Service ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 29/01/2025
Vinder
Officielt navn Peter Henningsen
Tilbud
Tilbud – Identifikator 86065
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 2 050,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 86065
Titel HLP0032240 - Lyshøjskolens 4E til Skamlingsbanken 5.2.25 / Peter Henningsen
Dato for indgåelse af kontrakten 27/01/2025
Vinder
Officielt navn Peter Henningsen
Tilbud
Tilbud – Identifikator 86098
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 1 975,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 86098
Titel HLP0032238 Sdr. Bjert Skoles 1. årgang til Skibelund Naturskole 28. marts 2025 / Peter Henningsen
Dato for indgåelse af kontrakten 27/01/2025
Vinder
Officielt navn Peter Henningsen
Tilbud
Tilbud – Identifikator 86690
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 2 050,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 86690
Titel HLP 0032779 Trapholt - valgfag 7 kl. H/D / Peter Henningsen
Dato for indgåelse af kontrakten 04/02/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Kolding kommune
Registreringsnummer 29189897
Postadresse Akseltorv 1    
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Betina Trip Vedelgart
E-mail beved@kolding.dk
Telefon +45 79797979
Internetadresse https://www.kolding.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73    
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn Vojens Taxi Service ApS
Registreringsnummer 39460033
Postadresse Fabriksvej 4    
By Vojens
Postnummer 6500
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail hbs@vtstrafik.dk
Telefon 74542870
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-1004
Officielt navn Peter Henningsen
Registreringsnummer 28910452
Postadresse Gammelengvej 8    
By Rødding
Postnummer 6630
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail peter@solveigs.dk
Telefon 74841668
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID cc5653b6-3d68-4462-b6cc-30dd951ad7ba   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 06/02/2025   09:13:51 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 86896-2025
EUT-S-nummer 27/2025
Offentliggørelsesdato 07/02/2025

Send til en kollega

0.049