Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Domea.dk s.m.b.a. på vegne af BSB Svendborg, afd. 7502/7504
Vindere
Domea.dk på vegne af BSB Svendborg, afd. 7502/7504
(18.05.2017)
3x34 Transport a.m.b.a.
Taastrup
Domea.dk på vegne af BSB Svendborg, afd. 7502/7504
Domea.dk s.m.b.a. på vegne af BSB Svendborg, afd. 7502/7504
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Oldenburg Allé 3
Høje Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Hans C. Sørensen
E-mail: hsr@domea.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.domea.dk
Jupitervej 1, st. tv.
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Henning Markvart
Telefon: +45 79381382
E-mail: hma@kubenman.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kubenman.dk
Del II: Genstand
Domea.dk på vegne af BSB Svendborg, afd. 7502/7504.
Udbud af flytning af indbo i forbindelse med genhusning ved renovering af afdelingernes lejligheder. Udbuddet vedrører en rammeaftale, som dækker assistance i forbindelse med genhusning (flytning, nedpakning, opbevaring mm.) for BSB Svendborg, afdeling 7502 og afdeling 7504, hvor sidstnævnte er med på option.
Udbud af flytning af indbo i forbindelse med genhusning ved renovering af afdelingernes lejligheder. Udbuddet vedrører en rammeaftale, som dækker assistance i forbindelse med genhusning (flytning, nedpakning, opbevaring mm.) for BSB Svendborg, afdeling 7502 og afdeling 7504, hvor sidstnævnte er med på option.
BSB Svendborg afdeling 7504 er med på option. De nærmere betingelser herfor fremgår af udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kræves ingen særlig retlig form.
Såfremt flere virksomheder i foreningen afgiver tilbud som et konsortium, hæfter de pågældende virksomheder solidarisk for kontraktens opfyldelse. Der skal udpeges en person, som kan træffe bindende aftaler på konsortiets vegne.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at kontrakten indeholder vilkår om arbejdsforhold.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er tilgængeligt på http://kubenman.dk/kuben-management/udbud/udbudsportalen/ under »Domea.dk på vegne af BSB Svendborg, afd. 7502/7504 Flytteudbud«.
BSB Svendborg, afd. 7504 er med på option og kan tilslutte sig aftalen under de betingelserne, der fremgår af udbudsbetingelserne herfor. Tilbudsgiver skal være opmærksom på, at vedståelsesfristen — som angivet i bekendtgørelsens pkt. IV.2.6) — ved tildeling af kontrakt automatisk forlænges for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor afd. 7504 har mulighed for at udnytte option på indgåelse af kontrakt, jf. udbudsbetingelserne.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
København
Danmark
— Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
— Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. — Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
— Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk