Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Domea.dk s.m.b.a. på vegne af Haderslev Boligselskab, afd. 16/25
Vindere
Domea.dk på vegne af Haderslev Boligselskab, afd. 16/25 — Skovvænget/Brombærvej, Flytteudbud
(14.10.2017)
3x34 Transport a.m.b.a.
Dybendalsvænget 4
Taastrup
Domea.dk på vegne af Haderslev Boligselskab, afd. 16/25 — Skovvænget/Brombærvej, Flytteudbud
Domea.dk s.m.b.a. på vegne af Haderslev Boligselskab, afd. 16/25
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Oldenburg Allé 3
Høje Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Jens Overgaard
E-mail: jeo@domea.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.domea.dk
Jupitervej 1, st. tv.
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Henning Markvart
Telefon: +45 79381382
E-mail: hma@kubenman.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kubenman.dk
Del II: Genstand
Domea.dk på vegne af Haderslev Boligselskab, afd. 16/25 — Skovvænget/Brombærvej, Flytteudbud.
Udbud af flytning af indbo i forbindelse med genhusning ved renovering af afdelingens lejligheder. Udbuddet vedrører en rammeaftale, som dækker assistance i forbindelse med genhusning (flytning, nedpakning, opbevaring mm.) for Haderslev Boligselskab, afd. 16/25 — Skovvænget/Brombærvej.
Udbud af flytning af indbo i forbindelse med genhusning ved renovering af afdelingens lejligheder. Udbuddet vedrører en rammeaftale, som dækker assistance i forbindelse med genhusning (flytning, nedpakning, opbevaring mm.) for Haderslev Boligselskab, afd. 16/25 — Skovvænget/Brombærvej.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kræves ingen særlig retlig form.
Såfremt flere virksomheder i foreningen afgiver tilbud som et konsortium, hæfter de pågældende virksomheder solidarisk for kontraktens opfyldelse. Der skal udpeges en person, som kan træffe bindende aftaler på konsortiets vegne.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at kontrakten indeholder vilkår om arbejdsforhold.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at kontrakten indeholder bestemmelser om, at de medarbejdere, der skal udføre den udbudte ydelse, skal have ren straffeattest.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er tilgængeligt på http://kubenman.dk/kuben-management/udbud/udbudsportalen/ under »Domea.dk på vegne af Haderslev Boligselskab, afd. 16/25 Flytteudbud«.
Dette er et genudbud af udbudsbekendtgørelse 2017/S 008-011878.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
København
Danmark
— Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
— Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. — Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
— Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk