23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aalborg Renovation

Levering af i alt 2 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler


Aalborg Renovation

100204-2025 - Resultater
Danmark – Transportudstyr og transporthjælpemidler – Levering af i alt 2 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler
OJ S 32/2025 14/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen - Meddelelse om ændring
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aalborg Renovation
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Levering af i alt 2 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler
Beskrivelse Leverancen omfatter levering af i alt 2 lastbiler med følgende opbygning: 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs renovationsbil samt 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran. Aftalen er opdelt i 2 delaftaler
Identifikator for proceduren 38112b1e-edf1-4367-86be-e95ac3f02e73
Tidligere bekendtgørelse 00203025-2023
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
2.1.2.
Udførelsessted
By Aalborg
Postnummer 9000
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs renovationsbil
Beskrivelse 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs renovationsbil
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34144500   Køretøjer til affald og spildevand
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Om muligt ønsker Ordregiver tilføjelse af hjælpefunktion for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand, og opfordrer Tilbudsgiver til at afgive tilbud på dette i form af en option. Optionen indgår ikke evalueringen.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende sideordnede tilbud. Ad afsnit II.2.7: Kontrakten forventes af have en varighed på 19 måneder. Garantiperioden løber ud over dette.
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Beskrivelse 100 %
Fast værdi (pr. enhed) 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2. 6. 2016) m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Publications Office of the European Union
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran
Beskrivelse 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34144500   Køretøjer til affald og spildevand
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Om muligt ønsker Ordregiver tilføjelse af hjælpefunktion for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand, og opfordrer Tilbudsgiver til at afgive tilbud på dette i form af en option. Optionen indgår ikke evalueringen.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende sideordnede tilbud. Ad afsnit II.2.7: Kontrakten forventes af have en varighed på 19 måneder. Garantiperioden løber ud over dette.
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Beskrivelse Pris vægter 100%
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Fremgik af udbudsbetingelserne
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2. 6. 2016) m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Publications Office of the European Union
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 3 975 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Volvo Truck Center A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator LOT-0001
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1 640 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 2023-0330
Titel Kontrakt vedrørende levering af 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T. færdigopbygget med kroghejs til Aalborg Forsyning
Dato for indgåelse af kontrakten 23/06/2023
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj N3
Antallet af renere køretøjer 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Volvo Truck Center A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator A2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 2 335 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 2023-0331
Titel Kontrakt vedrørende levering af 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T. færdigopbygget med kroghejs og kran til Aalborg Forsyning
Dato for indgåelse af kontrakten 23/06/2023
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Aalborg Renovation
Registreringsnummer 29183420
Postadresse Over Bækken 2    
By Aalborg
Postnummer 9000
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Christine Søndergaard Pedersen
Telefon +45 25200066
Internetadresse www.aalborgforsyning.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Volvo Truck Center A/S
Registreringsnummer 56147713
Postadresse Højager 7    
By Taastrup
Postnummer 2630
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10 29 48 19
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 399700-2023
Hovedårsagen til ændringen Berigtigelse – køber
Beskrivelse I henhold til bekendtgørelse om minimumsmål for offentlige indkøb af renere køretøjer til vejtransport (BEK nr. 1726 af 26/08/2021), skal ordregiver vedrørende dette udbud af Levering af i alt 2 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler, oplyse følgende for det samlede udbud: Samlet antal lastbiler (N3): 2 Samlet antal renere lastbiler (N3): 2
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f5e798e5-1034-4b31-875a-9a79a11537c3   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 13/02/2025   10:21:17 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 100204-2025
EUT-S-nummer 32/2025
Offentliggørelsesdato 14/02/2025

Send til en kollega

0.048