23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Lavuk Entertainment - S/I

Offentligt udbud af rammeaftale vedrørende specialkørsel for LAVUK


Lavuk Entertainment - S/I

107938-2025 - Resultater
Danmark – Specialiseret personbefordring ad vej – Offentligt udbud af rammeaftale vedrørende specialkørsel for LAVUK
OJ S 34/2025 18/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen - Meddelelse om ændring
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Lavuk Entertainment - S/I
E-mail ap@nplaw.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Lavuk (herefter benævnt Fritids- og Ungdomsklubben)
E-mail ap@nplaw.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Skolen på Borgervænget (herefter benævnt STU)
E-mail ap@nplaw.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Voksenklubben Lavuk
E-mail ap@nplaw.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Pibergaarden
E-mail ap@nplaw.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Offentligt udbud af rammeaftale vedrørende specialkørsel for LAVUK
Beskrivelse Formålet med dette udbud er at lave en rammeaftale, der dækker ordregivers behov for specialkørsel af borgere for institutionerne. Ydelsen omfattet kørsel, hvor der dels:&nbsp;a) Foreligger et fast kørselsmønster.b) Foreligger kørsel til og fra institutionerne hvor kørselsmønsteret ikke ligger helt fast.c) Foreligger kørsel for institutionerne på ad hoc basis, til f.eks. biografture, fodbold og andre aktiviteter.De omfattede kørselsordninger er:• Kørsel til/fra særlige dagtilbud og klubtilbud, jf. servicelovens § 32• Kørsel til/fra specialskoler og STU, jf. folkeskolelovens § 26• Merudgiftsydelser efter servicelovens § 41• Kørsel til visiteret aflastning og aktivitet.Der afregnes ikke for kørsel mellem vognens hjemsted og første og sidste tur, samt eventuel tomkørsel mellem ture.De enkelte borgere er alle visiterede til en af de omfattede kørselsordninger. Nogle borgere skal hjælpes ind og ud af vognen. Nogle borgere er desuden visiteret til en speciel service f.eks.:• Almindelige ganghjælpemidler, f.eks. rollator• Kørestolsbrug • Ledsaget kørsel• Borgere med behov for hjælp til/fra hoveddør i gadeniveau• Hånd til hånd afleveringDet bemærkes, at det er ca. 1/3 af borgerne, der er visiteret til kørestol (både elektrisk og almindelig) samt almindelige ganghjælpemidler (f.eks. rollator).Baseret på det nuværende kørselsbehov (data fra 2022), er det anslået, at udbuddet vedrører ca. mellem 300-350 timer ugentligt (ferier undtaget).Kørslen foregår primært i Region Hovedstaden samt i mindre omfang i Region Sjælland. LAVUK vil løbende og efter behov trække på aftalen. Der er ikke tale om en eksklusiv aftale, og LAVUK er således ikke forpligtet til at anvende rammeaftalen, men har naturligvis til hensigt at anvende den i videst muligt omfang.<br>
Identifikator for proceduren ce02b58d-bfce-4eaa-839c-9514e28f3568
Tidligere bekendtgørelse 00596580-2022
Intern ID 122754
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ad II.1.7): Fsva. det anførte beløb bemærkes, at der er tale om en skønnet estimeret værdi over 4 år. Rammeaftalens maksimale værdi (inkl. udvidelse af rammeaftalens værdi på 40 %) er 64.400.000 kr. ekskl. moms. Differencen mellem den forventede maksimale værdi af rammeaftalen og rammeaftalens estimerede værdi skyldes, at der kan være relativt store udsving i behovet pga. stor forskel i antallet af visiterede borgere.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Offentligt udbud af rammeaftale vedrørende specialkørsel for LAVUK
Beskrivelse Formålet med dette udbud er at lave en rammeaftale, der dækker ordregivers behov for specialkørsel af borgere for institutionerne. Ydelsen omfattet kørsel, hvor der dels:&nbsp;a) Foreligger et fast kørselsmønster.b) Foreligger kørsel til og fra institutionerne hvor kørselsmønsteret ikke ligger helt fast.c) Foreligger kørsel for institutionerne på ad hoc basis, til f.eks. biografture, fodbold og andre aktiviteter.De omfattede kørselsordninger er:• Kørsel til/fra særlige dagtilbud og klubtilbud, jf. servicelovens § 32• Kørsel til/fra specialskoler og STU, jf. folkeskolelovens § 26• Merudgiftsydelser efter servicelovens § 41• Kørsel til visiteret aflastning og aktivitet.Der afregnes ikke for kørsel mellem vognens hjemsted og første og sidste tur, samt eventuel tomkørsel mellem ture.De enkelte borgere er alle visiterede til en af de omfattede kørselsordninger. Nogle borgere skal hjælpes ind og ud af vognen. Nogle borgere er desuden visiteret til en speciel service f.eks.:• Almindelige ganghjælpemidler, f.eks. rollator• Kørestolsbrug • Ledsaget kørsel• Borgere med behov for hjælp til/fra hoveddør i gadeniveau• Hånd til hånd afleveringDet bemærkes, at det er ca. 1/3 af borgerne, der er visiteret til kørestol (både elektrisk og almindelig) samt almindelige ganghjælpemidler (f.eks. rollator).Baseret på det nuværende kørselsbehov (data fra 2022), er det anslået, at udbuddet vedrører ca. mellem 300-350 timer ugentligt (ferier undtaget).Kørslen foregår primært i Region Hovedstaden samt i mindre omfang i Region Sjælland. LAVUK vil løbende og efter behov trække på aftalen. Der er ikke tale om en eksklusiv aftale, og LAVUK er således ikke forpligtet til at anvende rammeaftalen, men har naturligvis til hensigt at anvende den i videst muligt omfang.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Kørslen foregår primært i Region Hovedstaden samt i mindre omfang i Region Sjælland.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Rammeaftalen er ikke opdelt i delaftaler, idet det er vurderingen, at det kommercielt er bedre at udbyde ydelserne i én samlet aftale. Baggrunden herfor er, at institutionernes borgere kan være gengangere på de forskellige institutioner, hvorfor der kan opstå behov for samkørsel mellem de forskellige institutioner og at borgerne, på grund af deres handicap har et øget behov for, at det er de samme mennesker, der befordrer dem. Derudover er det LAVUKs vurdering, at der vil opstå stordriftsfordele ved at have den samme leverandør på alle kørsler, ligesom en opdeling vil hindre den nødvendige koordinering for en tilfredsstillende opfyldelse af rammeaftalen. Ordregiver har ret til at forøge rammeaftalens værdi med op til 40 % af rammeaftalens værdi ved en løbetid på 48 måneder, dvs. med op til 18.400.000 kr. ekskl. moms. og inkl. afgifter.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) 70

Kriterium
Type Pris
Beskrivelse Pris
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klagefristen er jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Publications Office of the European Union
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 53 218 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BEDRE BUS SERVICE ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator TEN-0001
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 53 218 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten LOT-­0000
Titel Rammeaftale om specialkørsel for LAVUK
Dato for indgåelse af kontrakten 16/12/2022
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Lavuk Entertainment - S/I
Registreringsnummer 37569550
Postadresse Sibeliusgade 41    
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Anja Piening
E-mail ap@nplaw.dk
Telefon +45 51838024
Internetadresse https://www.lavuk.org/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Lavuk (herefter benævnt Fritids- og Ungdomsklubben)
Registreringsnummer 25625013
Postadresse Borgervænget 19    
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Anja Piening
E-mail ap@nplaw.dk
Telefon +45 51838024
Internetadresse https://www.lavuk.org/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Skolen på Borgervænget (herefter benævnt STU)
Registreringsnummer 33740638
Postadresse Borgervænget 19    
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Anja Piening
E-mail ap@nplaw.dk
Telefon +45 51838024
Internetadresse https://www.lavuk.org/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Voksenklubben Lavuk
Registreringsnummer 20240636
Postadresse Klædemålet 9    
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Anja Piening
E-mail ap@nplaw.dk
Telefon +45 51838024
Internetadresse https://www.lavuk.org/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Pibergaarden
Registreringsnummer 25903293
Postadresse Nødebovej 56    
By Fredensborg
Postnummer 3480
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Anja Piening
E-mail ap@nplaw.dk
Telefon +45 51838024
Internetadresse https://www.lavuk.org/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn BEDRE BUS SERVICE ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 36422890
Postadresse Kanalholmen 1    
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 713283-2022
Hovedårsagen til ændringen Ajourførte oplysninger
Beskrivelse Samlet antal køretøjer (M2): 25 Antal renere køretøjer (M2): 0
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 916d7944-ca15-4904-9099-ba70c406435c   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 17/02/2025   11:12:20 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 107938-2025
EUT-S-nummer 34/2025
Offentliggørelsesdato 18/02/2025

Send til en kollega

0.047