1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Elevbefordring til Center for Høretab
Beskrivelse
:
Center for Høretab (CFH) under Region Syddanmark har indgået aftaler om etablering af kørselsordning for CFH’s elever med elevernes hjem-/tilhørskommuner. Formålet med kørselsordningen er på skoledage at etablere en så tryg og sikker befordring for CFH’s elever, og samtidig tilrettelagt så optimalt for minimering af omkostninger fra deres bopæl (afhentningsadresse) til CFH i Fredericia og retur.
Identifikator for proceduren
:
ace6a7a7-296c-40f9-a9c6-a272a217ad52
Intern ID
:
23/15583
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
Hvor som helst i Region Syddanmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Oplysninger om køretøjer: Antal anvendte nulemissions køretøjer: 0 Antal anvendte emissions køretøjer: 7
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Comman Material
Beskrivelse
:
Center for Høretab (CFH) under Region Syddanmark har indgået aftaler om etablering af kørselsordning for CFH’s elever med elevernes hjem-/tilhørskommuner. Formålet med kørselsordningen er på skoledage at etablere en så tryg og sikker befordring for CFH’s elever, og samtidig tilrettelagt så optimalt for minimering af omkostninger fra deres bopæl (afhentningsadresse) til CFH i Fredericia og retur.
Intern ID
:
1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
Hvor som helst i Region Syddanmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Personbefordring ad landevej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Pris”, idet Ordregiver agter at indgå kontrakt med den Tilbudsgiver pr. delkontrakt, der afgiver tilbud med den laveste pris pr. minut, jf. Kontraktbilag 3.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Fyn
Beskrivelse
:
Center for Høretab (CFH) under Region Syddanmark har indgået aftaler om etablering af kørselsordning for CFH’s elever med elevernes hjem-/tilhørskommuner. Formålet med kørselsordningen er på skoledage at etablere en så tryg og sikker befordring for CFH’s elever, og samtidig tilrettelagt så optimalt for minimering af omkostninger fra deres bopæl (afhentningsadresse) til CFH i Fredericia og retur.
Intern ID
:
2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
Hvor som helst fra Fyn til Fredericia - retur.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Personbefordring ad landevej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Pris”, idet Ordregiver agter at indgå kontrakt med den Tilbudsgiver pr. delkontrakt, der afgiver tilbud med den laveste pris pr. minut, jf. Kontraktbilag 3.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Jylland
Beskrivelse
:
Center for Høretab (CFH) under Region Syddanmark har indgået aftaler om etablering af kørselsordning for CFH’s elever med elevernes hjem-/tilhørskommuner. Formålet med kørselsordningen er på skoledage at etablere en så tryg og sikker befordring for CFH’s elever, og samtidig tilrettelagt så optimalt for minimering af omkostninger fra deres bopæl (afhentningsadresse) til CFH i Fredericia og retur.
Intern ID
:
3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
Hvor som helst fra jyllandsiden i Region Syddanmark til Fredericia - retur.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Personbefordring ad landevej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Pris”, idet Ordregiver agter at indgå kontrakt med den Tilbudsgiver pr. delkontrakt, der afgiver tilbud med den laveste pris pr. minut, jf. Kontraktbilag 3.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
1,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Taxa Syd a.m.b.a.
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
324462
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
1,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
23/15583
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/06/2023
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
Statistik om strategiske udbud:
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Personbefordring ad landevej
Kategori af køretøj
:
M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
7
Antallet af renere køretøjer
:
0
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Taxa Syd a.m.b.a.
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Fyn - Taxa Syd a.m.b.a.
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
1,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Fyn - Taxa Syd a.m.b.a.
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/06/2023
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
Statistik om strategiske udbud:
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Personbefordring ad landevej
Kategori af køretøj
:
M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
2
Antallet af renere køretøjer
:
0
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Taxa Syd a.m.b.a.
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Jylland - Taxa Syd a.m.b.a.
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
1,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Jylland - Taxa Syd a.m.b.a.
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/06/2023
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
Statistik om strategiske udbud:
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Personbefordring ad landevej
Kategori af køretøj
:
M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
5
Antallet af renere køretøjer
:
0
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer
:
0
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Registreringsnummer
:
29190909
Postadresse
:
Damhaven 12
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Ulrik Kastrup
Telefon
:
+45 76631688
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Taxa Syd a.m.b.a.
Registreringsnummer
:
75711115
Postadresse
:
Ove Gjeddes vej 16
By
:
Odense
Postnummer
:
5220
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 22166470
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405708
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
4190fc61-2f80-4b4d-8484-fdb09338f571
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
18/03/2025
10:08:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
18/03/2025
10:13:09 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
178542-2025
EUT-S-nummer
:
55/2025
Offentliggørelsesdato
:
19/03/2025