23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 038-069355
Offentliggjort
23.02.2017
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Trafikselskabet Movia

Vindere

Kontrakt på udbudsenhed 12

(23.08.2017)
4x48 TaxiNord
Virum

Kontrakt på udbudsenhed 3, 6, 9 og 10

(23.08.2017)
Bedre Bus Service ApS
Tureby

Kontrakt på udbudsenhed 4, 7, 8 og 13

(23.08.2017)
Frederikssund Handibusser A/S
Frederikssund

Kontrakt på udbudsenhed 14

(23.08.2017)
Nykøbing Sj. Radio-Taxi
Nykøbing Sj.

Kontrakt på udbudsenhed 1 og 11

(23.08.2017)
VBT A/S
Hvidovre

Kontrakt på udbudsenhed 2 og 5

(23.08.2017)
Handicap Befordring A/S
Greve

FR9 — Udbud af Flextrafik Rute


Trafikselskabet Movia

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Trafikselskabet Movia
29 89 65 69
Gammel Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
Kontaktperson: Emil Susgaard Mouritzen
Telefon: +45 36131634
E-mail: emo@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.moviatrafik.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/asp4/qualify/movia_1302_20170131.nsf
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

FR9 — Udbud af Flextrafik Rute.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 14 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Hovedstaden samt i Odsherred Kommune. Den samlende mængde kørselsmængde i de 14 delaftaler vurderes at være ca. 20 000 timer pr. år, af ca. 500 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner, forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 43 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Globen Afd. Solstrålerne — Ballerup Kommune

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Globen Afd. Solstrålerne. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 3 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 575 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Daghjem Strandmarkshave & Aktivitetscentre Oasen — Hvidovre Kommune

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Daghjem Strandmarkshave & Aktivitetscentre Oasen. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 82 — 92 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Avedøre Skole — Specialtilbuddet Huset & Engstrandskolen (læsecenteret) & Sproggruppen Hvidovre — Hvidovre Kommune

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Avedøre Skole — Specialtilbuddet Huset & Engstrandskolen (læsecenteret) & Sproggruppen Hvidovre. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 9-14 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 250 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Præstemoseskolen (C-klassen) & Langhøjskolen & Holmegårdsskolen & Sporet & Gungehusskolen (E-klassen) & Frydenhøjskolen — Hvidovre Kommune

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Præstemoseskolen (C-klasse) & Langhøjskolen & Holmegårdsskolen & Sporet & Gungehusskolen (E-klasse) & Frydenhøjskolen. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 44-46 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 850 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Daghjemmet Humlebien & Humlely Dagcenter & Albo Daghjem og aktivitetstilbud — Albertslund Kommune

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Daghjemmet Humlebien & Humlely Dagcenter & Albo Daghjem og aktivitetstilbud. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 22-40 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Herstedøster Skole & Herstedvester Skole & Herstedlund Skole & Søndergården Børnehave — Albertslund Kommune

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Herstedøster Skole & Herstedvester Skole & Herstedlund Skole & Søndergården Børnehave. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 8 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 250 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Balsmoseskolen & Boesagerskolen & Ganløse Skole & Lærkeskolen & Stengårdskolen & Søagerskolen & Veksø Skole — Egedal Kommune

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Balsmoseskolen & Boesagerskolen & Ganløse Skole & Lærkeskolen & Stengårdskolen & Søagerskolen & Veksø Skole. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 80-82 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 900 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Læsekompetencecentret & Kommunikationscenter for udvikling, læring og trivsel (CULT) — Egedal Kommune

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Læsekompetencecentret & Kommunikationscenter for udvikling, læring og trivsel (CULT). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 4-7 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Aktivitetscenter Damgårdsparken & Demens Dagcenter Vores Hus — Egedal Kommune

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Læsekompetencecentret & Kommunikationscenter for udvikling, læring og trivsel (CULT). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 39-44 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Genoptræning Egedal — Egedal Kommune

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Genoptræning Egedal. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 10-20 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

TV Glad — Flere Kommuner

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra TV Glad. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 3 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel af brugere fra Egedal Kommune til forskellige adresser på Sjælland — Flere Kommuner

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Egedal Kommune til forskellige adresser på Sjælland. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 18-22 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Donekrogen & Dagskolen i Karleby & Bramsnæsvig & Skolen i Peter Vedels Gade & Slangerup Skole, afd. Lindegård & Idrætsadkademiet Herlev — Flere Kommuner

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Donekrogen & Dagskolen i Karleby & Bramsnæsvig & Skolen i Peter Vedels Gade & Slangerup Skole, afd. Lindegård & Idrætsadkademiet Herlev. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 10-12 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 175 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 1 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ladegårdsskolen & Hjortholmskolen — Holbæk Kommune

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Ladegårdsskolen & Hjortholmskolen. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 24 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 26
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Delaftalen kan forlænges i op til 2 år efter den oprindelige kontaktperiode.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 25
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 operatører til at afgive tilbud på den udbudte kørsel, der har de mest relevante referencer, vurderet i forhold til erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Ansøger (for selskaber den ansvarlige leder) skal opfylde de kvalifikationskrav, der følger af lov om buskørsel (lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 med senere ændringer) og have tilladelse fra Trafik- og Byggestyrelsen til erhvervsmæssig personbefordring (Vognmandstilladelse). Ansøger skal endvidere være optaget i CVR-registeret.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ordregiver vil af ressourcemæssige årsager begrænse antallet af prækvalificerede ansøgere, der vil blive anmodet om at indgive tilbud. Ordregiver vil således opfordre maksimalt 25 prækvalificerede ansøgere til at indgive tilbud. Hvis antallet af ansøgere, der opfylder dokumentationskravene, overstiger 25, vil Movia udvælge de 25 egnede ansøgere, der har de bedste og mest relevante erfaringer med sammenlignelige opgaver, hvormed forstås erfaring med tilsvarende offentlige personbefordringsopgaver med bus og koordinering heraf, udført indenfor de seneste 3 år.

III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Udbudslovens §§ 135-136, 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, og 138 om udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. implementeringsbekendtgørelsen til forsyningsvirksomhedsdirektivet § 10, stk. 2. Ansøgere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens §§ 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, er udelukket fra at deltage i udbuddet. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af Movia fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser Tilbudsgivers pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Ansøgeren skal alene indgive det fælles europæiske udbudsdokument som foreløbigt bevis for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene og for at ansøgeren opfylder minimumskravene til egnethed. Hvis ansøgeren er et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver af konsortiedeltagerne.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Til sikkerhed for operatørens opfyldelse af kørselsaftalen stilles gennem anerkendt pengeinstitut/kautionsforsikringsselskab en ubetinget og uigenkaldelig anfordringsgaranti, der beløbsmæssigt svarer til 10 % af den ved kontraktindgåelse estimerede årlige kontraktværdi.

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Konsortier vil skulle hæfte solidarisk og ubegrænset for kontraktens opfyldelse.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 med senere ændringer.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der henvises til udbudsmaterialet.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 20/03/2017
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/10/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsdokumenter på prækvalifikationssiden, som indeholder særlige personfølsomme oplysninger, er blevet subtraheret. Disse oplysninger vil være tilgængelige på udbudssiden for de prækvalificerede tilbudsgivere.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Efter Klagenævnslovens § 7 skal klage over udbud eller beslutninger afholdt i henhold forsyningsdirektivet, der ikke er en klage over ikke at være prækvalificeret, skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelse af bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Efter Klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/02/2017

Send til en kollega

0.063