1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Bornholms Regionskommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
EU-udbud af kommunebuskørsel (skolekørsel) 2025-2028
Beskrivelse
:
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå kontrakt vedrørende kørsel af kommunebuskørsel (skolekørsel) for at sikre kørsel til Bornholms Regionskommunes skoler mm. Udbuddet er opdelt i 7 pakker, hvorfor der udbydes 7 delaftaler/pakker (1-7) til dækning heraf. Delaftale/Pakke, Rute, Hjemsted 1, 32, Hasle Torv, 3790 Hasle 2, 41, Kongeskærskolen, Strandvejen 14, 3770 Allinge 3, 51, Aakirkeby Terminal, 3720 Åkirkeby 4, 52, Aakirkeby Terminal, 3720 Åkirkeby 5, 53, Aakirkeby Terminal, 3720 Åkirkeby 6, 61, Paradisbakkeskolen, Stadionvej 21, 3730 Nexø 7, 62, Paradisbakkeskolen, Stadionvej 21, 3730 Nexø
Identifikator for proceduren
:
83dde0a0-c2d6-4abe-aa9e-14c5d2d8caca
Tidligere bekendtgørelse
:
79409-2025
Intern ID
:
417554
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
26 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1 - Pakke 1/Rute 32
Beskrivelse
:
Hjemsted - Hasle Torv, 3790 Hasle Rute32 Område: Hasle, Klemensker, Aarsballe, Nyker, Hasle DageCa. 200 skoledage
Intern ID
:
417555
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej,
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 3 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Bornholm
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tildeling af kontrakterne til ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud” vil ske på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Bornholms Regionskommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2 - Pakke 2/rute 41
Beskrivelse
:
Hjemsted: Kongeskærskolen, Strandvejen 14, 3770 Allinge Rute: 41 Område: Klemensker, Rø, Olsker, Tejn og Allinge Ca. 200 skoledage
Intern ID
:
422123
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej,
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 3 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Bornholm
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tildeling af kontrakterne til ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud” vil ske på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Bornholms Regionskommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 3 - Pakke 3/rute 51
Beskrivelse
:
Hjemsted: Aakirkeby Terminal, 3720 Åkirkeby Rute51 Område: Rø, Aarsballe, Vestermarie, Nylars, Lobbæk og Aakirkeby Dage: Ca. 200 skoledage
Intern ID
:
422125
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej,
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 3 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tildeling af kontrakterne til ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud” vil ske på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Bornholms Regionskommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delaftale 4 - Pakke 4/rute 52
Beskrivelse
:
Hjemsted: Aakirkeby Terminal, 3720 Åkirkeby Rute52 Område: Nylars, Arnager, Pedersker, Aakirkeby, På morgenturen køres der også i området Aakirkeby, Lobbæk, Nylars, Rønne, Muleby, Nyker. Dage: Ca. 200 skoledage
Intern ID
:
422126
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej,
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 3 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tildeling af kontrakterne til ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud” vil ske på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Bornholms Regionskommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Delaftale 5 - Pakke 5/rute 53
Beskrivelse
:
Hjemsted: Aakirkeby Terminal, 3720 Åkirkeby Rute53 Område: Østerlars, Østermarie, Åkirkeby Dage: Ca. 200 skoledage
Intern ID
:
422127
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej,
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 3 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Bornholm
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tildeling af kontrakterne til ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud” vil ske på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Bornholms Regionskommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Delaftale 6 - Pakke 6/rute 61
Beskrivelse
:
Hjemsted: Paradisbakkeskolen, Stadionvej 21, 3730 Nexø Rute61 Område: Nexø, Svaneke, Ibsker og Østermarie Dage: Ca. 200 skoledage
Intern ID
:
422128
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej,
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 3 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
370 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tildeling af kontrakterne til ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud” vil ske på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Bornholms Regionskommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0007
Titel
:
Delaftale 7 - Pakke 7/rute 62
Beskrivelse
:
Hjemsted: Paradisbakkeskolen, Stadionvej 21, 3730 Nexø Rute62 Område: Nexø, Bodilsker, Stenseby, Poulsker, Snogebæk og Balka Dage: Ca. 200 skoledage
Intern ID
:
422129
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60130000
Specialiseret personbefordring ad vej,
60140000
Persontransport, ikke rutekørsel
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakterne i alt op til 3 gange af hver 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil ske senest 3 måneder før kontraktudløb. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakterne automatisk ved udløbsdato.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Bornholm
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tildeling af kontrakterne til ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud” vil ske på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Bornholms Regionskommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Bornholms Regionskommune
Registreringsnummer
:
26696348
Postadresse
:
Landemærket 26
By
:
Rønne
Postnummer
:
3700
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Anette Engell Edvardsen
Telefon
:
56920000
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
8d29a499-0251-4c82-a769-d52ee222a05a
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
21/03/2025
13:01:05 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
188653-2025
EUT-S-nummer
:
58/2025
Offentliggørelsesdato
:
24/03/2025