Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Kalundborg Kommune
Vindere
Udbud Befordring
(13.06.2017)
Egons A/S
Industrivej 25
4200 Slagelse
Udbud Befordring
Kalundborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189595
Holbækvej 141B
Kalundborg
4400
Danmark
Kontaktperson: Jette Dahl Larsen
Telefon: +45 59534465
E-mail: jette.dahl@kalundborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65747080.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kalundborg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65747080.aspx
Del II: Genstand
Udbud Befordring.
Den udbudte befordring omfatter planlægning og udførelse af visiteret befordring i Kalundborg Kommune.
Udbuddet vedrører levering af Befordring til Kalundborg Kommune indenfor områderne:
Skoleområdet, herunder elever til STU
Specialskoleområdet
Plejeområdet
Bo- og vækstcenter Kalundborg
Småbørn
Børn og familie
i Kalundborg Kommune herefter kaldet ordregiver.
Den udbudte ydelse omfatter planlægning og udførelse af visiteret befordring i Kalundborg Kommune.
Befordringen omfatter 20 250 køretimer årligt på hverdage (skoledage og ikke skoledage) i en samlet pakke. Den udbudte befordring er detaljeret beskrevet i elev- og borgerlisterne i Bilag 6 til 45.
Option 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk