Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Struer Kommune
Vindere
(30.06.2017)
Venøbussen
Lønningen 14
7600 Struer
(30.06.2017)
Vognmand Sam Davidsen
Godsbanevej 3
7620 Lemvig
Visiteret befordring for Struer Kommune
(30.06.2017)
Struer Thyholm Taxa
Degnemarken 2
7600 Struer
Visiteret befordring for Struer Kommune
Struer Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189951
Østergade 11-15
Struer
7600
Danmark
Kontaktperson: Marianne Lisbjerg
Telefon: +45 96848182
E-mail: mli@struer.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65728446.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.struer.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65728446.aspx
Del II: Genstand
Visiteret befordring for Struer Kommune.
Udbuddet vedrører befordring af borgere visiteret til befordring af Struer Kommune. Udbuddet er opdelt i 3 delaftale, henholdsvis variabel, fast/variabel og fast kørsel.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der opfylder de, i afsnit 5. Udelukkelse og egnethed, anførte mindstekrav kan afgive tilbud.
Delaftale 1 — variabel kørsel
V 1
Handicappede børn der bor på Nordstjernen
V 2
Hjemmeboende handicappede børn
V 3 *
Øvrige børn med særlige behov
V 4
Syge folkeskoleelever
V 5
Syge ungdomsuddannelseselever
V 6 *
Læge- og speciallægekørsel
V 7 *
Hjælpemiddelafprøvning
V 8
Patientuddannelsesforløb
V 9
Specialiseret genoptræning — vest
V 10
Genoptræning på sundhedscenter
V 11
Borgere visiteret af Jobcentret
Delaftale 2 — Fast /variabel kørsel
FV 1
Hjemmeboende demente til støtte- og aktivitetstilbud
FV 2
Hjemmeboende pensionister og efterlønsmodtager til dagcenter og aktivitet
Delaftale 3 — Fast kørsel
F1
Skoleelever til specialklasser og specialskoler
F2
Øvrige skoleelever med særlige behov
F3
Ungdomsuddannelse for unge med særlige behov
F4
Dagtilbud for voksne handicappede
F5
Option på kørsel til specialskoler i andre kommuner.
Indtil 12 måneder.
Kørslen F5 kørsel til specialskoler i andre kommuner, er medtaget som en option.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal sammen med tilbuddet uploades dokumentation for at tilbudsgiver enten har en gældende »Tilladelse til Taxikørsel«/»Tilladelse til sygetransport« givet i henhold til lov om taxikørsel, eller har Trafikstyrelsens gældende »Tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring« (dvs. tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring i køretøj indrettet til mindst 10 personer (føreren indregnet) — også kaldet en bustilladelse). Dokumentationen skal være i form af en kopi af tilladelsen eller et bekræftet dokument fra den tilladelsesudstedende myndighed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk