23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 055-101220
Offentliggjort
18.03.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Opdateringer

Rettelse
(24.03.2017)

II.2.4)
Placering af det tekst, der skal ændres:1) og 2)
I stedet for:
Region Hovedstaden ønsker at indkøbe følgende delelementer, der skal indgå i den mobile behandlingsplads:
1) 2 trækkere, regionen ønsker som udgangspunkt brugte trækkere tilbudt, men vil også tage nye trækkere i betragtning. Der vil blive foretaget besigtigelse af trækkere med vurdering af stand.
2) 1 eller gerne 2 trailer til en samlet maks. pris på 1 200 000 DKK. Regionen ønsker som udgangspunkt brugte trailere, men der vil også kunne tilbydes nye trailere, som sideordnet bud. Trailere skal kunne udskydes på begge sider til en minimumsstørrelse af 50 m².
Læses:
Region Hovedstaden ønsker at indkøbe følgende delelementer, der skal indgå i den mobile behandlingsplads:
1) 2 trækkere til en samlet maks. pris på 1 200 000 DKK. Regionen ønsker som udgangspunkt brugte trækkere tilbudt, men vil også tage nye trækkere i betragtning. Der vil blive foretaget besigtigelse af brugte trækkere med vurdering af stand.
2) 1 eller gerne 2 trailere. Regionen ønsker som udgangspunkt brugte trailere, men der vil også kunne tilbydes nye trailere, som sideordnet bud. Trailere skal kunne udskydes på begge sider til en minimumsstørrelse af 50 m².


Yderligere oplysninger
I forhåndsmeddelelsen er det i afsnit II.2.4, 2) angivet at den samlede maksimumpris for 2 trailere er 1 200 000 DKK. Dette er ikke korrekt. Maksimumprisen på 1 200 000 DKK gælder for de 2 trækkere, der ønskes indkøbt, og som er beskrevet under afsnit II.2.4, 1).

Udbud af Mobil Behandlingsplads


Region Hovedstaden

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Katja Nordentoft
Telefon: +45 38665832
E-mail: katja.nordentoft@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=181214&B=HOVEDSTADEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=181214&B=HOVEDSTADEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af Mobil Behandlingsplads.

Sagsnr.: 1636
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144200
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Hovedstaden ønsker at indkøbe en mobil behandlingsplads, som skal sammensættes af elementer, der sikrer, at der kan varetages sundhedsfaglig triagering, livreddende nødbehandling, behandling af tilskadekomne og opbevaring af patienter som afventer transport.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på en enkelt delkontrakt
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af Mobil Behandlingsplads

Delkontraktnr.: 0
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192160
34100000
34114000
34114100
34114110
34115300
34140000
34144000
34223100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Ballerup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Hovedstaden ønsker at indkøbe følgende delelementer, der skal indgå i den mobile behandlingsplads:

1) 2 trækkere, regionen ønsker som udgangspunkt brugte trækkere tilbudt, men vil også tage nye trækkere i betragtning. Der vil blive foretaget besigtigelse af trækkere med vurdering af stand.

2) Én eller gerne to trailer til en samlet maks. pris på 1 200 000 DKK. Regionen ønsker som udgangspunkt brugte trailere, men der vil også kunne tilbydes nye trailere, som sideordnet bud. Trailere skal kunne udskydes på begge sider til en minimumsstørrelse af 50 m².

3) 30 bårer og 16 understel, samt option på yderligere 30 bårer og 16 understel. Bårer skal kunne fastmonteres på de mobile understel, både til transport af patienter (op til 145 kg.) over uvejsomt terræn, og ved fastlåst placering på fast grund.

De tre elementer ovenfor vil blive udbudt som separate delaftaler, med mulighed for at give tilbud på de enkelte delaftaler.

Udbuddet er afhængig af politisk beslutning herom.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

I delaftale 3 — Bårer og understel er der option på anskaffelse af supplerende antal bårer og understel.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddets gennemførsel afhænger af politisk beslutning om indkøbet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Trækkere

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192160
34100000
34114000
34114100
34114110
34115300
34140000
34144000
34223100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Ballerup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forhåndsmeddelelse vedrørende forestående udbud af

en mobil behandlingsplads. Udbuddet er opdelt i 3

delaftaler.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Trailer

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192160
34100000
34114000
34114100
34114110
34115300
34140000
34144000
34223100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Ballerup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forhåndsmeddelelse vedrørende forestående udbud af

en mobil behandlingsplads. Udbuddet er opdelt i 3

delaftaler.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Bårer og understel

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192160
34100000
34114000
34114100
34114110
34115300
34140000
34144000
34223100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Ballerup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forhåndsmeddelelse vedrørende forestående udbud af

en mobil behandlingsplads. Udbuddet er opdelt i 3

delaftaler.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

I delaftale 3 — Bårer og understel forventes der option på anskaffelse af supplerende antal bårer og understel.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
20/04/2017

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Det forestående udbud er afhængig af politisk beslutning.

Der vil kunne afgives bud på 1 eller flere delaftaler.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://wwwkfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/03/2017

Send til en kollega

0.047