Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn Kommune
Vindere
EU-Udbud 2017: Kørsel til Specialskoler for Faaborg-Midtfyn Kommune
(28.06.2017)
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
5762 Vester-Skerninge
EU-Udbud 2017: Kørsel til Specialskoler for Faaborg-Midtfyn Kommune
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66985332.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Ringe
Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66985332.aspx
Del II: Genstand
EU-Udbud 2017: Kørsel til Specialskoler for Faaborg-Midtfyn Kommune.
Fællesindkøb Fyn udbyder, på vegne af Faaborg-Midtfyn Kommune, Skolekørsel af elever til og fra skoler i Odense Kommune.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, og udbydes i henhold til Udbudsloven.
Fællesindkøb Fyn ønsker, på vegne af Faaborg Midtfyn Kommune, at modtage tilbud på skolekørsel til og fra et nærmere angivet antal skoler i Odense Kommune.
Det forventes i den forbindelse at leverandøren, afhængigt af den pågældende rute, samt antallet af børn, kan levere transport i hovedsageligt personvogne, men potentielt også i minibusser. Dette i øvrigt under hensyntagen til mindstekravene for transporttid m.m., som angivet i kontraktbilag A — Kravspecifikationen.
Kontrakten kan forlænges á 2 omgange med op til 12 måneder pr. gang.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Årsomsætning på min. 2 000 000 DKK pr. år i de 2 seneste underskrevne årsregnskaber.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.
Årsomsætning på min. 2 000 000 DKK pr. år i de 2 seneste underskrevne årsregnskaber.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.
Minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser, som ydelserne på den udbudte aftale og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. som senest ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af
udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk