Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Horsens Kommune
Vindere
Rammekontrakt om levering af minibusser
(05.07.2017)
Buscentrum.dk ApS
Baldershøj 3
2635 Ishøj
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-05-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:15
Læses:
Dato: 08-05-2017
Time: 12:15
Udbud på levering af minibusser
Horsens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Rådhustorvet 4
Horsens
8700
Danmark
Telefon: +45 76294226
E-mail: udbud@horsens.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.horsens.dk/
Rådhustorvet 4
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Hanne Hyltoft
E-mail: udbud@horsens.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.horsens.dk
Del II: Genstand
Udbud på levering af minibusser.
Udbuddet vedrører en eksklusiv rammeaftale på levering af minibusser til Service og Beredskab, Horsens Kommune.
Der må tilbydes op til 3 tilbudsvarianter. Minibusserne skal anvendes til transport af ældre og handicappede borgere i Horsens Kommune.
Udbuddet vedrører en eksklusiv rammeaftale på levering af minibusser til Service og Beredskab, Horsens kommune.
Der må tilbydes op til 3 tilbudsvarianter. Minibusserne skal anvendes til transport af ældre og handicappede borgere i Horsens Kommune.
Der er option på tilkøb af 4-punktsele til fastspænding af kørestole.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Såfremt Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen, skal Tilbudsgiver og den enhed, hvis økonomiske og finansielle formåen, Tilbudsgiveren baserer sig på, hæfter solidarisk for kontraktens opfyldelse.
Tilbudsgiver skal opfylde nedenstående mindstekrav vedr. årsomsætning for de seneste 2 disponible regnskabsår:
— Egenkapital:
Det er et mindstekrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det anførte regnskabsår er minimum 250 000 DKK.
— Soliditetsgrad:
Det er et mindstekrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det anførte regnskabsår er minimum 5 %.
Soliditetsgraden skal være udregnet efter følgende formel: Soliditetsgrad = (Egenkapital x 100) / samlede aktiver.
— Revisorpåtegnede årsregnskaber for Tilbudsgivers seneste afsluttede regnskabsperioder. Hvis den samlede årsomsætning, egenkapitalen og soliditetsgraden ikke fremgår af årsregnskaberne, da skal Tilbudsgiver indsende et dokument hvoraf årsomsætningen, egenkapitalen og soliditets-graden med revisorattestering fremgår. Attesteringen skal være af registreret eller statsautoriseret revisor.
Det er et mindstekrav, at egenkapitalen (ultimo året) for de anførte regnskabsår er minimum 250 000 DKK.
Det er et mindstekrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for de anførte regnskabsår er minimum 5 %.
Soliditetsgraden udregnes efter følgende formel: Soliditetsgrad i % = (Egenkapital x 100) / samlede aktiver.
Revisorpåtegningen på det seneste godkendte årsregnskab må ikke tage forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Referenceliste med mindst 1 sammenlignelig leverance inden for de seneste 3 år. Udbyder forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed. Referencelisten skal indeholde en beskrivelse af de betydeligste leveringer inklusive datoer og kundens navn (samt kontaktperson hos kunden). Herudover skal Tilbudsgiver angiver størrelsesordenen (enten i form af beløb i danske kroner eller ved angivelse af hvor stort et antal minibusser aftalen har omfattet).
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig leverance inden for de seneste 3 år. Ved sammenlignelige leverancer forstås opgaver inden for samme fagområde. Det er uden betydning om referencerne er til offentlige eller private virksomheder.
Der er krav om indgåelse af arbejdsklausul ved indgåelse af rammekontrakt.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 stk. 2 i lov om Klagenævnet for Udbud (kan tilgås på http://www.retsinformation.dk) skal klage være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klage, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk