Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Svendborg Kommune
Vindere
Delaftale 3: Kørsel til beskyttede værksteder.
(06.07.2017)
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
5762 Vester-Skerninge
Delaftale 5: Kørsel til læge og speciallæge samt genoptræning.
(06.07.2017)
Taxa Syd a.m.b.a.
Ove Gjeddes Vej 16
5220 Odense SØ
Delaftale 2: Kørsel til specialinstitutioner.
(06.07.2017)
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
5762 Vester-Skerninge
Delaftale 1: Lukket skolebuskørsel til 14 kommunale skoler/skoleafdelinger og 6 frie grundskoler.
(06.07.2017)
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
5762 Vester-Skerninge
Delaftale 4: Kørsel af ældre til aktivitetscentre.
(06.07.2017)
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
5762 Vester-Skerninge
Opdateringer
III.1.1)
I stedet for:
Læses:
Det er valgfrit om ESPD uploades i XML eller PDF-format, og om det underskrives eller ej.
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-05-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-05-2017
Time: 12:00
Befordring af visiterede borgere til Svendborg Kommune
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189730
Ramsherred 5
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Peter Nansen
Telefon: +45 62233160
E-mail: peter.nansen@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/67047030.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/udbud
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
Telefon: +45 63133700
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/67047030.aspx
Del II: Genstand
Befordring af visiterede borgere til Svendborg Kommune.
Udbuddet vedrører levering af visiteret kørsel til samtlige ordregivers enheder og institutioner.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
— Delaftale 1: Lukket skolebuskørsel til 14 kommunale skoler/skoleafdelinger og 6 frie grundskoler. Forventet omsætning: 4 000 000 DKK/år
— Delaftale 2: Kørsel til specialinstitutioner. Forventet omsætning: 5 800 000 DKK/år
— Delaftale 3: Kørsel til beskyttede værksteder. Forventet omsætning: 3,100 000 DKK/år
— Delaftale 4: Kørsel af ældre til aktivitetscentre. Forventet omsætning 3 000 000 DKK/år
— Delaftale 5: Kørsel til læge og speciallæge samt genoptræning. Forventet omsætning: 3 500 000 DKK/år.
Der kan afgives tilbud på 1 eller flere delaftaler.
Vær opmærksom på, at kørselslister med information over det historisk forbrug baseret på én uges kørselsmønster, særskilt skal rekvireres hos Svendborg Kommune via kommunikationsmodulet sammen med underskrevet databehandleraftale, da listerne indeholder adresseoplysninger.
Delaftale 1: Lukket skolebuskørsel til 14 kommunale skoler/skoleafdelinger og 6 frie grundskoler.
Forventet omsætning: 4 000 000 DKK/år.
Delaftale 2: Kørsel til specialinstitutioner.
Forventet omsætning: 4 000 000 DKK/år.
Delaftale 3: Kørsel til beskyttede værksteder.
Forventet omsætning: 3 100 000 DKK/år.
Delaftale 4: Kørsel af ældre til aktivitetscentre.
Forventet omsætning: 3 000 000 DKK/år.
Delaftale 5: Kørsel til læge og speciallæge samt genoptræning.
Forventet omsætning 3 500 000 DKK/år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kopi af tilbudsgivers tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring jf. bekendtgørelse af lov om buskørsel nr. 1050 af 12.11.2012 med senere ændringer.
Svendborg Kommunes arbejdsklausul og bestemmelser om leverandørens samfundsansvar gælder. Se nærmere i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til overværelse af åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
2021.
For yderligere information henvises til udbudsmaterialet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. som senest ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af
udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk