Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=173670&B=KA
Udbyder
Dragør Kommune
Vindere
Kørsel til og fra daghjem
(04.08.2017)
Handicap-Befordring A/S
Korskildelund 2
2670 Greve
Almindelig skolekørsel og SFO-kørsel
(04.08.2017)
Vikingbus A/S
Amager Strandvej 16
2300 København
Udbud af visiteret kørsel Dragør Kommune
Dragør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
12881517
Kirkvej 7
Dragør
2791
Danmark
Kontaktperson: Benny Brandt-Jensen
Telefon: +45 32890361
E-mail: bennyb@dragoer.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dragoer.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/281426
Del II: Genstand
Udbud af visiteret kørsel Dragør Kommune.
Dragør Kommune udbyder kørsel til visiterede borgere. Udbuddet vedrører befordring af borgere for hvem, Dragør Kommune efter lovgivningen kan eller skal tilbyde befordring for kommunens regning. Udbuddet er opdelt i følgende 2 delaftaler: — Delaftale 1: Kørsel til daghjem — Delaftale 2: Almindelig skolekørsel og SFO-kørsel.
Kørsel til og fra daghjem
2791 Dragør.
Opgaven omfatter kørsel af borgere til kommunens daghjem og retur til eget hjem.
Almindelig skolekørsel og SFO-kørsel
2791 Dragør.
Nærværende kørselsordning omfatter almindelig
skolekørsel (lukket rute) og kørsel til og fra
skolefritidsordninger (SFO-kørsel).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have gyldig køretilladelse, jf. lov om trafikselskaber samt lov om taxikørsel og/eller lov om buskørsel.
Tilbudsgiver skal have gyldig køretilladelse, jf. lov om trafikselskaber samt lov om taxikørsel og/eller lov om buskørsel.
Del IV: Procedure
Dragør Rådhus, Kirkvej 7, 2791 Dragør.
Tilbudsgivere kan ikke overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2021.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk