Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
Genudbud af persontransport — maj 2017
(11.07.2017)
Herning Bilen Specialruter A/S
Teglvænget 9
7400 Herning
Genudbud af persontransport — maj 2017
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Kell Nielsby Christensen
Telefon: +45 99741636
E-mail: kell.christensen@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69374515.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69374515.aspx
Del II: Genstand
Genudbud af persontransport — maj 2017.
Genudbuddet sker på baggrund af, at der blev konstateret en fejl i tilbudsskemaet i det tilsvarende udbud fra 19. marts 2017 af persontransport til Ringkøbing-Skjern Kommune, hvilket begrunder den forkortede tidsfrist.
Udbuddet omhandler persontransport i Ringkøbing-Skjern Kommune, da det er kommunens opgave at transportere specifikke målgrupper til forskellige aktiviteter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. som senest ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk