Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen TMF Stab
Ekstern vognmandskørsel
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen TMF Stab
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Victoria Lin Vest Løvdal
E-mail: gy1k@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/67676956.aspx
Del II: Genstand
Ekstern vognmandskørsel.
Udbuddet omhandler ekstern vognmandskørsel for Teknik- og Miljøforvaltningen med lastbiler med grab i det omfang Forvaltningen ikke selv har tilstrækkelig kapacitet til at løse opgaven.
Ordregiver har valgt at aflyse udbuddet af ekstern vognmandskørsel på baggrund af manglende konkurrence.
Der er alene modtaget et tilbud, hvilket ikke har skabt den fornødne konkurrence.
Ordregiver agter at genudbyde kontrakten.
Forvaltningen forventer at skulle bruge fra 0-6 lastbiler pr. dag, dog er det normale gennemsnit 3-4 biler pr. dag.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Ekstern vognmandskørsel
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har valgt at aflyse udbuddet af ekstern vognmandskørsel på baggrund af manglende konkurrence.
Der er alene modtaget et tilbud, hvilket ikke har skabt den fornødne konkurrence.
Ordregiver agter at genudbyde kontrakten.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk