23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 123-249652
Offentliggjort
30.06.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Nordjyllands Trafikselskab

Vindere

Pakke 276

(29.01.2020)
Keolis Danmark A/S
Glostrup

Pakke 74

(29.01.2020)
Jørns Busrejser A/S
Brønderslev

Udbud af bustrafik i Region Nordjylland


Nordjyllands Trafikselskab

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1 R, 3. sal
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Peters
Telefon: +45 99341111
E-mail: ntbp@ntmail.dk
Fax: +45 99341101
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c382d5d2-7cf1-41b8-8bfd-76abc0d78ab5/homepage

Internetadresse for køberprofilen: www.nordjyllandstrafikselskab.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c382d5d2-7cf1-41b8-8bfd-76abc0d78ab5/homepage
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c382d5d2-7cf1-41b8-8bfd-76abc0d78ab5/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c382d5d2-7cf1-41b8-8bfd-76abc0d78ab5/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af bustrafik i Region Nordjylland.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60112000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af bustrafik vedrører lokalruter i region Nordjylland, Brønderslev og Frederikshavn kommuner. Udbuddet omfatter 9 driftsbusser og ca. 18 000 køreplantimer pr. år. Kørslen udbydes som A-, D- og B/T-kontraktkørsel. Der vil blive indgået kontrakt med driftsstart i 1.11.2017 og med en løbetid på hhv. 3 og 7 år. I kontrakten vil der være mulighed for forlængelse med op til yderligere 1 og 6 år.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Region Nordylland

Delkontraktnr.: Udbud af A-kontakt incl. D-kontrakt kørsel i Region Nordjylland
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Region Nordjylland — Frederikshavn og Brønderslev kommuner.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

A-kontrakt kørsel med ca. 16 500 køreplantimer pr. år og D-kontrakt kørsel med ca. 600 køreplantimer pr. år omfattende 8 driftsbusser fordelt på1 pakke (A-kontrakt pakke 74 og D-kontrakt pakke 574). Specifikationen af pakkerne vil fremgå af udbudsmaterialet. Evalueringen foretages samlet for alle pakker i delaftalen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 81
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse af aftalen med op til 72 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse af aftalen med op til 72 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Region Nordjylland

Delkontraktnr.: Udbud af alm. B-kontrakt kørsel i Region Nordjylland
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Region Nordjylland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

B-kontrakt kørsel med ca. 800 køreplantimer pr. år omfattende 1 driftsbusser fordelt på 1 pakker (pakke 276). Specifikationen af pakkerne vil fremgå af udbudsmaterialet. Evalueringen foretages samlet for alle pakker i delaftalen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 32
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse af aftalen med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse af aftalen med op til 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter busloven. Udførelse af kørslen er i henhold til lovgivningen forbeholdt personer med tilladelse til Erhvervsmæssig Personbefordring efter busloven.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Udførelse af kørslen er i henhold til lovgivningen forbeholdt personer med tilladelse til Erhvervsmæssig Personbefordring efter busloven.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 08/08/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/11/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 08/08/2017
Tidspunkt: 12:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Afgivelse af anmodning om deltagelse hhv. afgivelse af tilbud kan kun ske elektronisk via en særlig hjemmeside der indeholder udbudsmaterialet samt de fornødne faciliteter til den elektroniske afgivelse af virksomhedens tilbud. https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c382d5d2-7cf1-41b8-8bfd-76abc0d78ab5/homepage. Virksomheden kan her via funktionen »Tilmelding« (anført i menuen til venstre for bekendtgørelsen) få tildelt brugernavn og opgive adgangskode til udbudshjemmesiden. Virksomheder der ønsker at afgive tilbud, skal udfylde de særlige skemaer og blanketter i PDF-format der indeholder den konkrete og detaljerede udformning af de krævede oplysninger samt oplysninger om evt. krav til dokumentation.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

45 kalenderdage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.ks.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/06/2017

Send til en kollega

0.062