Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Trafikselskabet Movia
Opdateringer
II.1.4)
I stedet for:
Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 5 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Sjælland. Den samlende mængde kørselsmængde i de 5 delaftaler vurderes at være ca. 9 000 timer i kontraktperioden, af ca. 210 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner, forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.
Læses:
Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 6 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Sjælland. Den samlende mængde kørselsmængde i de 6 delaftaler vurderes at være ca. 11 000 timer i kontraktperioden, af ca. 235 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner, forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.
II.1.5)
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 5 075 000.00 DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 6 515 000.00 DKK
II.2.1)
I stedet for:
Læses:
Byskovskolen — Afd. Asgård (Ringsted), Vigersted Skole A-Huset (Ringsted), Ådalsskole samt SFO Kvædehuset (Ringsted), Sct. Bendts Børnehave (Ringsted).
II.2.2)
I stedet for:
Læses:
II.2.3)
I stedet for:
Læses:
NUTS-kode: DK02
II.2.4)
I stedet for:
Læses:
Kørsel af brugere til og fra Byskovskolen — Afd. Asgård (Ringsted), Vigersted Skole A-Huset (Ringsted), Ådalsskole samt SFO Kvædehuset (Ringsted), Sct. Bendts Børnehave (Ringsted). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 25 brugere på hverdage.
II.2.5)
I stedet for:
Læses:
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
I stedet for:
Læses:
Værdi eksklusive moms: 1 440 000.00 DKK
II.2.7)
I stedet for:
Læses:
Varighed i måneder: 9
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10)
I stedet for:
Læses:
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
I stedet for:
Læses:
Optioner: nej
II.2.13)
I stedet for:
Læses:
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
FR10 — Udbud af Flextrafik Rute
Trafikselskabet Movia
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
29 89 65 69
Gammel Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
Kontaktperson: Emil Susgaard Mouritzen
Telefon: +45 36131634
E-mail: emo@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.moviatrafik.dk
Del II: Genstand
FR10 — Udbud af Flextrafik Rute.
Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lign., hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 5 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Sjælland. Den samlende mængde kørselsmængde i de 5 delaftaler vurderes at være ca. 9 000 timer i kontraktperioden, af ca. 210 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner, forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.
Smilehullet (Dianalund), Holbergskole (Dianalund), Børneskolen Filadelfia (Dianalund), Dagcenter Degneparken (Dianalund), Ruds Vedby Skole (Ruds Vedby)
Kørsel af brugere til og fra Smilehullet (Dianalund), Holbergskole (Dianalund), Børneskolen Filadelfia (Dianalund), Dagcenter Degneparken (Dianalund) og Ruds Vedby Skole (Ruds Vedby). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 23- 42 brugere på hverdage.
Sorø Borgerskole (Sorø), Pedersborg Skole (Sorø), Lynge Dagcenter (Sorø), Røde Kors Dagcenter (Sorø), Sundhedscenter Sorø (Sorø)
Kørsel af brugere til og fra Sorø Borgerskole (Sorø), Pedersborg Skole (Sorø), Lynge Dagcenter (Sorø), Røde Kors Dagcenter (Sorø), Sundhedscenter Sorø (Sorø). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 45 — 62 brugere på hverdage.
Stenlille Skole — Lang og farlig skolevej, Fremsprogsklassen, Specialundervisning (Stenlille)
Kørsel af brugere til og fra Stenlille Skole (Stenlille). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 43 brugere på hverdage.
Rosenkilde Skole (Slagelse), Byskovgård Børnehavne (Slagelse), Lille Valbygård Skole (Slagelse)
Kørsel af brugere til og fra Rosenkilde Skole (Slagelse), Byskovgård Børnehavne (Slagelse), Lille Valbygård Skole (Slagelse). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 12 brugere på hverdage.
CSU (Slagelse), Egholt Skole (Sorø), ZBC (Ringsted), Hjortholm Kostskole (Fuglebjerg), Skovgaarden (Fuglebjerg), Søgården (Hvalsø)
Kørsel af brugere til og fra CSU (Slagelse), Egholt Skole (Sorø), ZBC (Ringsted), Hjortholm Kostskole (Fuglebjerg), Skovgaarden (Fuglebjerg), Søgården (Hvalsø). Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 9 brugere på hverdage.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger (for selskaber den ansvarlige leder) skal opfylde de kvalifikationskrav, der følger af lov om buskørsel (lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 med senere ændringer) og have tilladelse fra Trafik- og Byggestyrelsen til erhvervsmæssig personbefordring (Vognmandstilladelse). Ansøger skal endvidere være optaget i CVR-registeret.
Udbudslovens §§ 135-136, 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, og 138 om udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. implementeringsbekendtgørelsen til forsyningsvirksomhedsdirektivet § 10, stk. 2. Ansøgere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens §§ 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, er udelukket fra at deltage i udbuddet. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af Movia fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser Tilbudsgivers pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Ansøgeren skal alene indgive det fælles europæiske udbudsdokument som foreløbigt bevis for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene og for at ansøgeren opfylder minimumskravene til egnethed. Hvis ansøgeren er et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver af konsortiedeltagerne.
Til sikkerhed for operatørens opfyldelse af kørselsaftalen stilles gennem anerkendt pengeinstitut/kautionsforsikringsselskab en ubetinget og uigenkaldelig anfordringsgaranti, der beløbsmæssigt svarer til 10 % af den ved kontraktindgåelse estimerede årlige kontraktværdi.
Konsortier vil skulle hæfte solidarisk og ubegrænset for kontraktens opfyldelse.
Lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 med senere ændringer.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej 3, 2500 Valby.
Der er ikke adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Et af udbudsdokumenterne (dataark) på udbudssiden, som indeholder særlige personfølsomme oplysninger, er blevet subtraheret for disse oplysninger. Disse oplysninger vil kunne fremsendes ved udfyldelse af Movias fortrolighedserklæring (Bilag 9), hvorefter dokumentet kan fremsendes til tilbudsgiveren.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Efter Klagenævnslovens § 7 skal klage over udbud eller beslutninger afholdt i henhold forsyningsdirektivet, der ikke er en klage over ikke at være prækvalificeret, skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelse af bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Efter Klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk