Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195109&B=SSI
Udbyder
Statens Serum Institut
Vindere
Levering, transport og distribution til Ordregivers nationale kunder
(23.01.2018)
BHS Logistics A/S
Vesthavnsvej 4
3700 Rønne
Levering, transport og distribution til Ordregivers nationale kunder
Statens Serum Institut
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
46837428
Artillerivej 5
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Anja Nielsen
Telefon: +45 32683766
E-mail: aee@ssi.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ssi.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/244516
Del II: Genstand
Levering, transport og distribution til Ordregivers nationale kunder.
Udbuddet vedrører indkøb af transport og distribution til Ordregivers nationale kunder. Transport og distribution omfatter primært transport af lægemidler i området +2°C -> +8°C i ubrudt kølekæde og med krav om kølelogning, men kan også omfatte andre typer af transport. Til opgaven er der krav om overholdelse af GDP-regler og kendskab til GDP.
Der er til opgaven krav om kvalitetsstyringssystemer. Aftalen er betinget af gennemførsel af audit med tilfredsstillende resultat fra Ordregivers QA-afdeling inden aftaleindgåelse.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til udbudsmaterialet.
Aftale kan anvendes af alle enheder i Sundheds- og Ældreministeriet.
Danmark.
Udbuddet vedrører indkøb af transport og distribution til Ordregivers nationale kunder. Transport og distribution omfatter primært transport af lægemidler i området +2°C -> +8°C i ubrudt kølekæde og med krav om kølelogning, men kan også omfatte andre typer af transport. Til opgaven er der krav om overholdelse af GDP-regler og kendskab til GDP.
Der er til opgaven krav om kvalitetsstyringssystemer. Aftalen er betinget af gennemførsel af audit med tilfredsstillende resultat fra Ordregivers QA-afdeling inden aftaleindgåelse.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til udbudsmaterialet.
Aftale kan anvendes af alle enheder i Sundheds- og Ældreministeriet.
Nærværende aftale kan forlænges i 1 periode á 24 måneder. Den samlede aftalevarighed vil derfor være 4 år. Herefter kan aftalen ikke forlænges yderligere og ophører.
Kørsler af både køle og ikke kølevarer til det storkøbenhavnske område. Detaljerede informationer kan findes i udbudsmaterialets bilag herfor.
Der ønskes afgivet information om tillægsomkostninger for prisstruktur der baserer sig på et leveringstidsrum på hverdage mellem kl. 8-15 og fredag kl. 8-14 .Detaljerede informationer kan findes i udbudsmaterialets bilag herfor.
Der vil i nærværende udbud blive anvendt sociale klausuler, arbejdsklausul og krav om overholdelse af ILO-konventioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver skal udelukke en Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren såfremt denne r omfattet af de udbudslovens § 135+136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. I nærværende udbud finder de frivillige udelukkelsesgrunde angivet i § 137+138 også anvendelse. Tilbudsgiver skal anføre oplysninger herom i ESDP-dokument.
Ordregiver kan ikke udelukke en Tilbudsgiver, der har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at tilbudsgiveren er pålidelig selvom den pågældende er omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde. Der henvises til udbudslovens § 138 +139 for hvad tilstrækkelig dokumentation af pålidelighed fordrer.
Der er til udførelsen af nærværende opgave ingen særlig juridisk form påkrævet. Hvis aftalen tildeles et konsortium, skal deltagerne forpligte sig til at hæfte solidarisk, ligesom der skal udpeges en formel repræsentant.
Tilbudsgivere gøres særligt opmærksom på, at der til udførelsen af nærværende opgave er tilknyttet sociale klausuler, herunder arbejdsklausul og krav om overholdelse af ILO-konventioner.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2022.
Ordregiver ønsker at tilbudsafgivelse sker via EU-supply. Der skal indleveres 3 papireksemplarer af tilbud til den i udbudsbetingelsernes afsnit 11 anførte adresse og person. Aflevering af papireksemplarer sker mod behørig kvittering.
Tilbudsgiver opfordres til at tilsikre overensstemmelse mellem det uploadede materiale og det fysisk afleverede samme. I fald der måtte være uoverensstemmelser har materialet som er uploadet via EU-supply forrang.
Ordregiver forbeholder sig retten til, at anvende fremgangsmåde i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis der er tilbud som ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: kflu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
intet organ i Danmark
Danmark
Vejledning om klagefrister kan ses på; https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:https://www.klfu.dk