Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
Levering af lastbiler til Bornholms Regionskommune
(21.02.2018)
Scania Danmark A/S
Industribuen 19
2635 Ishøj
Levering af lastbiler til Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
Telefon: +45 56921041
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76654791.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76654791.aspx
Del II: Genstand
Levering af lastbiler til Bornholms Regionskommune.
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 2 stk. fabriksnye 4-akslet entreprenør lastbil/chassis hvor der skal monteres wirehejs og front monteret kran til brug på vejområde.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Bornholms Regions Kommune, Vej, Park og Anlæg.
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 2 stk. fabriksnye 4-akslet entreprenør lastbil/chassis hvor der skal monteres wirehejs og front monteret kran til brug på vejområde.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Lastbilerne ønskes leveret hurtigst muligt.
Der foretages testkørsel med APV, for at vurdere lastbilerne, der kan læses mere herom i udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk